Szekeres Viktor

Film készül a Coca Cola marketinges katasztrófájáról

A Coca Cola Company 1985-ben új összetételben dobta piacra a Coca Colát. Az eredmény: hatalmas tiltakozás.

Rhett Reese és Paul Wernick, a Zombieland és a bemutatás előtt álló Deadpool című mozifilm írópárosa filmet készít az 1985-ös nagy Coca Cola-fiaskóról. A Deadline értesülései szerint a páros megszerezte Thomas Olivas 1987-ben kiadott tényfeltáró könyvének, a The Real Coke, The Real Storynak a mozifilmes jogait. A mű az 1985-ben New Coke-ként rebootolni tervezett üdítőital marketinges kudarcáról számol .

Coca Cola Company a hírhedt termékrebootról azt írja saját netes oldalán, hogy a The Coca-Cola Company minden idők egyik legnagyobb üzleti kockázatát vállalta be a fogyasztói termékek piacán azzal, hogy megváltoztatták a világ legnépszerűbb üdítőitalának összetételét, ezzel hatalmas mértékű felháborodást kiváltva a vásárlók körében. A film minden bizonnyal nem csak a Coca Cola berkeiben történő dolgokat fogja bemutatni, hanem a Pepsi szerepét is kiemeli, hiszen a konkurens cég állt a fogyasztói tiltakozások élére. (Azon tiltakozásokról van szó, melyen a résztvevők olyan transzparensekkel jelentek meg, mint a "Mi az igazit akarjuk" és "Gyermekeink sosem fogják megismerni azt, hogy milyen a felfrissülés".)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #2
    sokan máig azt hiszik, hogy az íz azért lett más, mert üveg helyett dobozba meg műanyag palackba kerül a lötty...
    de tényleg jobb volt a '85 kóla előtti íze (szerintem a Pepsié is).
  • Zombee #1
    Ez nem kimondottan marketing katasztrófa.