Szekeres Viktor
Film készül a Coca Cola marketinges katasztrófájáról
A Coca Cola Company 1985-ben új összetételben dobta piacra a Coca Colát. Az eredmény: hatalmas tiltakozás.
Rhett Reese és Paul Wernick, a Zombieland és a bemutatás előtt álló Deadpool című mozifilm írópárosa filmet készít az 1985-ös nagy Coca Cola-fiaskóról. A Deadline értesülései szerint a páros megszerezte Thomas Olivas 1987-ben kiadott tényfeltáró könyvének, a The Real Coke, The Real Storynak a mozifilmes jogait. A mű az 1985-ben New Coke-ként rebootolni tervezett üdítőital marketinges kudarcáról számol .
Coca Cola Company a hírhedt termékrebootról azt írja saját netes oldalán, hogy a The Coca-Cola Company minden idők egyik legnagyobb üzleti kockázatát vállalta be a fogyasztói termékek piacán azzal, hogy megváltoztatták a világ legnépszerűbb üdítőitalának összetételét, ezzel hatalmas mértékű felháborodást kiváltva a vásárlók körében. A film minden bizonnyal nem csak a Coca Cola berkeiben történő dolgokat fogja bemutatni, hanem a Pepsi szerepét is kiemeli, hiszen a konkurens cég állt a fogyasztói tiltakozások élére. (Azon tiltakozásokról van szó, melyen a résztvevők olyan transzparensekkel jelentek meg, mint a "Mi az igazit akarjuk" és "Gyermekeink sosem fogják megismerni azt, hogy milyen a felfrissülés".)
Rhett Reese és Paul Wernick, a Zombieland és a bemutatás előtt álló Deadpool című mozifilm írópárosa filmet készít az 1985-ös nagy Coca Cola-fiaskóról. A Deadline értesülései szerint a páros megszerezte Thomas Olivas 1987-ben kiadott tényfeltáró könyvének, a The Real Coke, The Real Storynak a mozifilmes jogait. A mű az 1985-ben New Coke-ként rebootolni tervezett üdítőital marketinges kudarcáról számol .
Coca Cola Company a hírhedt termékrebootról azt írja saját netes oldalán, hogy a The Coca-Cola Company minden idők egyik legnagyobb üzleti kockázatát vállalta be a fogyasztói termékek piacán azzal, hogy megváltoztatták a világ legnépszerűbb üdítőitalának összetételét, ezzel hatalmas mértékű felháborodást kiváltva a vásárlók körében. A film minden bizonnyal nem csak a Coca Cola berkeiben történő dolgokat fogja bemutatni, hanem a Pepsi szerepét is kiemeli, hiszen a konkurens cég állt a fogyasztói tiltakozások élére. (Azon tiltakozásokról van szó, melyen a résztvevők olyan transzparensekkel jelentek meg, mint a "Mi az igazit akarjuk" és "Gyermekeink sosem fogják megismerni azt, hogy milyen a felfrissülés".)