Szekeres Viktor

Eredeti horrorfilm 2 éve nem volt ilyen sikeres

A démonok között óta nem nyitott olyan erősen horrorfilm, mint hétvégén az Unfriended.

Jason Blum, a minimál költségvetésű horrorfilmek nagymestere újabb pipát tehet a sikerfilmek mellett rubrikába, hiszen a hétvégén bemutatott Unfriended (meg sem merjük saccolni, hogy mennyire olcsó lehetett a film) az első becslések szerint 16 millió dollár bevételt termelt és ezzel a harmadik helyet csípte meg az aktuális amerikai mozis toplistán a Halálos iramban 7 és A pláza ásza Vegasban mögött. Ez pedig már csak azért is nagy szó, mert eredeti, nem előzetes szellemi tulajdonon alapuló horrorfilm 2013 júliusa óta nem nyitott ennyire erősen. (Akkor A démonok között tarolt, azóta a nem folytatások közül egyedül az Ouija volt ennél jobb, azonban az a film egy meglévő táblás "játék" alapján készült.)

Az Unfriended esetében azért is beszélhetünk nagy sikerről, mert a teljes egészében egy monitor képernyőjén játszódó filmet a Universal stúdió nem összevissza reklámozta, hanem igencsak targetált kampányt folytatott, csakis egy bizonyos réteget vett célba - és az a réteg komolyan mozgósította is magát a premier hétvégéjén. (A nézők 74%-a 25 éven aluli volt) A film bevételei persze az elkövetkező hetekben minden bizonnyal gyorsan zuhanni fognak (a nézői vélemények sem túl biztatóak), de belföldön még így is elérhetnek 40 millió dollárig.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #1
    Targetált kampány... pffff
    Azt meg előzetes alapján látni lehetett, hogy szar lesz, ezért kell őket megnézni. 1-2 milliónál többet erre a filmre se költöttek.