Szekeres Viktor
Itthon leszerepelt a legújabb amerikai nagy durranás
A Hamupipőke kezdése itthon csalódást keltő volt.
Amerikában nagyszerűen kezdte meg mozis pályáját a Hamupipőke (Cinderella), hiszen 68 millió dolláros nyitóhétvégéje alig maradt el a Demóna tavalyi 69 milliós kezdésétől, ami azért is figyelemreméltó, mert utóbbi eladását Angelina Jolie nevével fel lehetett turbózni, a mostani Disney-premier esetében azonban a főszereplő, Lily James neve közel sem annyira ismert. Első blikkre azt is mondhatnánk, hogy ez az oka annak, hogy itthon ennyire közepesen kezdett a film. Azonban nem ilyen egyszerű a kérdés.
A Hamupipőke-mozifilmet Magyarországon a hétvégén 26 414-en nézték meg, s ez az eredmény alig jobb, mint közepes. Azonban mindez cseppet sem meglepő, hiszen tavaly a Demóna szinte pontosan ugyanennyi nézővel debütált, hogy aztán a kiválónak számító 150 ezres határt is átlépje. Ugyan azt nem tudni, hogy a Hamupipőke képes lesz-e ennyire kiváló nézőmegtartásra, azonban ha a jelenlegi 47-es moziszámot növelni tudja a forgalmazó, akkor még erre is van esély.
Amerikában nagyszerűen kezdte meg mozis pályáját a Hamupipőke (Cinderella), hiszen 68 millió dolláros nyitóhétvégéje alig maradt el a Demóna tavalyi 69 milliós kezdésétől, ami azért is figyelemreméltó, mert utóbbi eladását Angelina Jolie nevével fel lehetett turbózni, a mostani Disney-premier esetében azonban a főszereplő, Lily James neve közel sem annyira ismert. Első blikkre azt is mondhatnánk, hogy ez az oka annak, hogy itthon ennyire közepesen kezdett a film. Azonban nem ilyen egyszerű a kérdés.
A Hamupipőke-mozifilmet Magyarországon a hétvégén 26 414-en nézték meg, s ez az eredmény alig jobb, mint közepes. Azonban mindez cseppet sem meglepő, hiszen tavaly a Demóna szinte pontosan ugyanennyi nézővel debütált, hogy aztán a kiválónak számító 150 ezres határt is átlépje. Ugyan azt nem tudni, hogy a Hamupipőke képes lesz-e ennyire kiváló nézőmegtartásra, azonban ha a jelenlegi 47-es moziszámot növelni tudja a forgalmazó, akkor még erre is van esély.