Szekeres Viktor
Mégis van ízlése a mozizóknak? Meglepetésfilm éri el a 100 milliós bevételt
A remekül sikerült Kingsman: A titkos szolgálat minden fronton siker. Jöhet a második rész?
Matthew Vaughnnak végre összejött. Elég frusztráló lehetett a rendező számára, hogy bár korábbi filmjei (Torta, Csillagpor, Ha/ver) is rendre kimagaslóan jó kritikákat kaptak, a siker elkerülte őt, még az ugyancsak korrektül fogadott X-Men: Az elsők szereplése is némiképp csalódás volt anyagilag, de természetesen a filmet eladta a márkanév. A Kingsman: A titkos szolgálat (Kingsman: The Secret Service) azonban nem indult ilyen előnnyel, hiszen a film alapjául szolgáló képregényt nem sokan ismerték, a szerencse viszont ezúttal rámosolygott a rendezőre.
A film jó szereplésének kulcsát, mint oly sokszor, ismét a reklámok jelentették, amelyek ezúttal ráadásul még csak nem is vezették félre a mozizókat. A szinte ismeretlenül reklámozni kezdett film elég hamar közbeszéd tárgya lett, és nem csak Amerikában, hanem idehaza is kifejezetten jó nyitányt produkált. Emellé Amerikában ráadásul jó nézőmegtartás is társult, így a 36 millió dolláros nyitóhétvégét követően vasárnapra már 96 millió dollárig jut el a film, ami azt jelenti, hogy Amerikában A szürke ötven árnyalata és a Spongyabob: Ki a vízből! után a harmadikként fogja elérni a 100 millió dolláros belföldi bevételt. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy ehhez még 133 milliós Amerikán kívüli bevétel is társult alig három hét alatt.
Matthew Vaughnnak végre összejött. Elég frusztráló lehetett a rendező számára, hogy bár korábbi filmjei (Torta, Csillagpor, Ha/ver) is rendre kimagaslóan jó kritikákat kaptak, a siker elkerülte őt, még az ugyancsak korrektül fogadott X-Men: Az elsők szereplése is némiképp csalódás volt anyagilag, de természetesen a filmet eladta a márkanév. A Kingsman: A titkos szolgálat (Kingsman: The Secret Service) azonban nem indult ilyen előnnyel, hiszen a film alapjául szolgáló képregényt nem sokan ismerték, a szerencse viszont ezúttal rámosolygott a rendezőre.
A film jó szereplésének kulcsát, mint oly sokszor, ismét a reklámok jelentették, amelyek ezúttal ráadásul még csak nem is vezették félre a mozizókat. A szinte ismeretlenül reklámozni kezdett film elég hamar közbeszéd tárgya lett, és nem csak Amerikában, hanem idehaza is kifejezetten jó nyitányt produkált. Emellé Amerikában ráadásul jó nézőmegtartás is társult, így a 36 millió dolláros nyitóhétvégét követően vasárnapra már 96 millió dollárig jut el a film, ami azt jelenti, hogy Amerikában A szürke ötven árnyalata és a Spongyabob: Ki a vízből! után a harmadikként fogja elérni a 100 millió dolláros belföldi bevételt. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy ehhez még 133 milliós Amerikán kívüli bevétel is társult alig három hét alatt.