Szekeres Viktor

Csalódás a Bosszúállók 2 új trailerje?

Láttunk már jobb Bosszúállók-előzetest is...

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl. Ahogy az lenni szokott, a Super Bowl alatt félpercenként körülbelül 4,5 millió dollárért vásárolhattak reklámot a hirdetők, így legtöbben igazán igyekeztek kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. De, ami esetükben fontos volt számunkra, ezen promók nem egy esetben az első mozgóképes anyagot jelentették a filmek és sorozatok esetében.


Természetesen a Disney a Bosszúállók: Ultron korára is eltapsolt négy és fél millió dollárt, pedig az ember azt gondolná, hogy ha van film, aminek nem kell reklám, akkor az az Amerikában 623 millió dollárt szakító Avengers folytatása, hiszen ennél a filmnél csak az Avatar tett szert nagyobb bevételre első mozis futása során. De persze biztosra kell mennie a stúdiónak, kérdés, hogy ez a befektetés megtérül-e, vagyis felkapták-e annyian a meccs egyik reklámszünetében a fejüket a képsorokra, hogy az általuk esetleg vásárlandó jegyek ellenértéke fedezze a költségeket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #4
    az első film után ez nekem már nem csalódás. csak az, amire számítottam...
  • CairoJack #3
    Mitől csalódás? Hogy nem egy cinikus félrobothang a narrátor, aki olyan lassan beszél, mint egy csiga? Ja, hogy pörgősebbre kellett venni, elvégre 4 milla per/30mp nem túl gazdaságos. Klikkvadász cím/cikk.
  • Zombee #2
    A cikk fele szóról szóra a másik Super Bowl előzetesnél is le van írva.
  • Hedgehunter #1
    Fos, szenzaciohajhasz cim... :) Persze bedoltem neki.. :)