Szekeres Viktor
A The Last of Us-film sztorija más lesz, mint a játéké
A The Last of Us esetében annyira gazdag a játék története, hogy nem lehet mindent átemelni a filmbe.
Még márciusban jelentették be, hogy mozifilm készült az elmúlt évek egyik legnagyobb videójátékos szenzációjából, a The Last of Us-ból. A napokban némi információ jutott el a rajongókhoz a projekttel kapcsolatban, ugyanis a Naughty Dogos Neil Druckmann, aki nem csak a játék, hanem a tervezett film történetéért is felel, elejtett pár információt. Mondandójának lényege az volt, hogy a The Last of Us-film különbözni fog a játéktól, hiszen 2 órában nem lehet ugyanazt a sztorit elmesélni, mint 15-ben.
Druckmann afféle állapot-jelentésként még azt is elmondta, hogy jelenleg nagyjából a szkript felénél jár, és hogy már ő is ráébredt arra, hogy igen nehéz feladatra vállalkozott, hiszen a játék tele van olyan történésekkel és eseményekkel, amiket nem lehet egyszerűen átemelni - s itt nem csak az átvezető filmekre gondol, hanem a játék közben lezajló párbeszédekre. Persze a The Last of Us kedvelőinek nem kell aggódniuk, hiszen Druckmann neve garancia lehet arra nézve, hogy a történet legfontosabb elemei ne változzanak meg, és hogy a fő mondanivaló se csorbuljon.
Még márciusban jelentették be, hogy mozifilm készült az elmúlt évek egyik legnagyobb videójátékos szenzációjából, a The Last of Us-ból. A napokban némi információ jutott el a rajongókhoz a projekttel kapcsolatban, ugyanis a Naughty Dogos Neil Druckmann, aki nem csak a játék, hanem a tervezett film történetéért is felel, elejtett pár információt. Mondandójának lényege az volt, hogy a The Last of Us-film különbözni fog a játéktól, hiszen 2 órában nem lehet ugyanazt a sztorit elmesélni, mint 15-ben.
Druckmann afféle állapot-jelentésként még azt is elmondta, hogy jelenleg nagyjából a szkript felénél jár, és hogy már ő is ráébredt arra, hogy igen nehéz feladatra vállalkozott, hiszen a játék tele van olyan történésekkel és eseményekkel, amiket nem lehet egyszerűen átemelni - s itt nem csak az átvezető filmekre gondol, hanem a játék közben lezajló párbeszédekre. Persze a The Last of Us kedvelőinek nem kell aggódniuk, hiszen Druckmann neve garancia lehet arra nézve, hogy a történet legfontosabb elemei ne változzanak meg, és hogy a fő mondanivaló se csorbuljon.