Szekeres Viktor

Meglepetésfilm tarolt isteneset Amerikában

Shailene Woodley újabb főszerepe szakított hatalmasat.

Tudni lehetett előre, hogy a Fox stúdió nagyon jó lóra tett a Csillagainkban a hiba (The Fault in Our Stars) filmes adaptációs jogainak megvásárlásával, tudhattuk, hogy jól fog szerepelni a film és simán behozza az alig 10 milliós költségvetését. De arra még álmunkban sem számíthattunk, hogy a film ekkorát tarol hazájában. A John Green-könyvből készül alkotás premierje első három napján 48 milliós bevételt produkált ugyanis.

Ami igazán döbbenetes volt a kezdésben, az a 26,1 millió nyitónap, mindenki a lehető leghamarabb látni akarta a filmet, ami többek között minden idők egyik legnagyobb péntekről szombatra történő bevételcsökkenését eredményezte, több, mint 50%-osat. A (kivételesen) kritikailag is elismert regény adaptációját természetesen leginkább fiatal lányok látták az első napokon, a mérése szerint a nézők 82%-a került ki a gyengébb nem soraiból, és a közönség 79%-a 25 éven alatti volt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Etinger #3
    Filmről nyilatkoztam csak, a könyv lehetett jó ettől függetlenül. Nem tudom, engem nem lepett meg a sikeressége.
  • zetortraktor #2
    És mi van a sok olyan filmmel, amire mindez igaz és nem sikeres? Vagy ott van a sok Nicholas Sparks-könyvadaptáció, amik nagyon sikeresek, de közel sem ennyire.

    Nem is érdemes sorolni, utólag mindenki marha okos. De ha ilyen egyszerű lenne a recept, ha lenne egyáltalán bármilyen recept, akkor nem gondolod, hogy mindenki azt követné?

    Egyébként úgy látom, hogy te nem ismered ezt a könyvet, mert nagyon mellélőttél a történettel kapcsolatban - a klisékkel meg főleg. Tudod, hogy miről szól? Bieber mellé is, mert láthatod, hogy mekkorát bukott a legutóbbi dokumentumfilmje.

    Ez sajnos így még mindig csak "ahogy azt Móricka elképzeli"-kategória.
  • Etinger #1
    Kit lepett ez meg? Pontosan ez volt a céljuk. A lehető leghatásvadászabb kliséket egy filmbe gyömöszölték, aztán leöntötték 30 tonna cukorsziruppal, amire aztán rá is szálltak - nem kevesen. Üzletileg - marketing szempontjából klassz ez így, ahogy Justin Biebert és megannyi pop előadót is el lehet adni nagyon jól, ha szépen felépítik a dolgot, de attól még szar marad, hogy ez is.