Szekeres Viktor
Nézettségi csúcsot hozott a BL-döntő
Tovább javított 2014-es nézettségi csúcsán a Sport TV.
Ismét éves nézettségi csúcsot döntött a Sport TV. A mostani jó eredmény természetesen a Real Madrid és az Atlético Madrid hosszabbításos labdarúgó BL-döntőjének köszönhető, amely a 18-49 éves férfiak körében közel 20 százalékos közönségarányt ért el, ezzel az adott időpont a Sport1 legnézettebb csatorna volt a célcsoportban, a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 szombati BL-programjának nézettsége 450 ezer volt, s ebből 203,5 ezren a 18-49-es korosztályba tartoztak. Ez a teljesítmény pedig a hét 50 legnézettebb műsora közé röpítette a Sport1-et, pedig az élmezőnybe nagyon ritkán kerülnek kábelcsatornák. (Ezúttal is a TV2 és az RTL Klub osztozott a legtöbb helyezésen, a Sport1 mellett egy Film+-os és két M1-es sportműsor került a legnézettebbek közé.)
Ismét éves nézettségi csúcsot döntött a Sport TV. A mostani jó eredmény természetesen a Real Madrid és az Atlético Madrid hosszabbításos labdarúgó BL-döntőjének köszönhető, amely a 18-49 éves férfiak körében közel 20 százalékos közönségarányt ért el, ezzel az adott időpont a Sport1 legnézettebb csatorna volt a célcsoportban, a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 szombati BL-programjának nézettsége 450 ezer volt, s ebből 203,5 ezren a 18-49-es korosztályba tartoztak. Ez a teljesítmény pedig a hét 50 legnézettebb műsora közé röpítette a Sport1-et, pedig az élmezőnybe nagyon ritkán kerülnek kábelcsatornák. (Ezúttal is a TV2 és az RTL Klub osztozott a legtöbb helyezésen, a Sport1 mellett egy Film+-os és két M1-es sportműsor került a legnézettebbek közé.)