Szekeres Viktor
Már készül a Godzilla 2
A Godzilla simán lekörözte a tavaly óriás szörnyes Tűzgyűrűt, már készül is a folytatás.
A Godzilla meglepetésre hatalmas bevétellel nyitott Amerikában hétvégén, így természetesen már be is jelentették, hogy lesz második része. Az információ ráadásul meglehetősen hiteles forrásból származik, ugyanis a gyártó stúdió, a Warner Bros. belföldi forgalmazásért felelős elnöke, Dan Fellman árulta el a sajtónak, hogy már egy ideje dolgoznak a folytatáson. A Warner Bros. a film 160 milliós költségvetésének negyedéért, valamint a minimum 50 millió dolláros reklámkampányáért felelt, a büdzsé 75%-át a Legendary Pictures biztosította. A tervek szerint a stúdió és a produkciós iroda a második részt is közösen fogja elkészíteni, sőt, a felek feltett szándéka, hogy a rendezőt, Gareth Edwardsot is megnyerjék maguknak.
A Godzilla Amerikában a hétvégén három nap alatt 93,2 millió dollár bevételt produkált, mely az év második legjobb nyitányát jelentette a filmnek az Amerikai kapitány második részének 95 milliós teljesítménye mögött. Nemzetközi viszonylatban pedig 103 millió dollárt termelt első hétvégéjén a nagyon felejthető Aaron Taylor-Johnson főszereplésével készült alkotás. Ez utóbbit azért is érdemes kiemelni, mert a marketing során okosan és félrevezető módon inkább Bryan Cranstont, valamin az emberi aspektust emelték ki, no meg a katasztrófafilmes megközelítést, hiszen a stúdió a Tűzgyűrű tavalyi kudarcából okulva rájött, hogy a reklámoknak nem érdemes az óriás szörnyekre koncentrálniuk.
A Godzilla meglepetésre hatalmas bevétellel nyitott Amerikában hétvégén, így természetesen már be is jelentették, hogy lesz második része. Az információ ráadásul meglehetősen hiteles forrásból származik, ugyanis a gyártó stúdió, a Warner Bros. belföldi forgalmazásért felelős elnöke, Dan Fellman árulta el a sajtónak, hogy már egy ideje dolgoznak a folytatáson. A Warner Bros. a film 160 milliós költségvetésének negyedéért, valamint a minimum 50 millió dolláros reklámkampányáért felelt, a büdzsé 75%-át a Legendary Pictures biztosította. A tervek szerint a stúdió és a produkciós iroda a második részt is közösen fogja elkészíteni, sőt, a felek feltett szándéka, hogy a rendezőt, Gareth Edwardsot is megnyerjék maguknak.
A Godzilla Amerikában a hétvégén három nap alatt 93,2 millió dollár bevételt produkált, mely az év második legjobb nyitányát jelentette a filmnek az Amerikai kapitány második részének 95 milliós teljesítménye mögött. Nemzetközi viszonylatban pedig 103 millió dollárt termelt első hétvégéjén a nagyon felejthető Aaron Taylor-Johnson főszereplésével készült alkotás. Ez utóbbit azért is érdemes kiemelni, mert a marketing során okosan és félrevezető módon inkább Bryan Cranstont, valamin az emberi aspektust emelték ki, no meg a katasztrófafilmes megközelítést, hiszen a stúdió a Tűzgyűrű tavalyi kudarcából okulva rájött, hogy a reklámoknak nem érdemes az óriás szörnyekre koncentrálniuk.