Szekeres Viktor
Új akciófilm előtt borultak le a magyarok
Liam Neeson ellen itthon sem volt ellenszere a többi mozifilmnek.
Az év eddig közepesen gyengén teljesítő közönségfilmek jegyében telt el Magyarországon. Rengeteg premier (Én, Frankenstein, Herkules legendája, Robotzsaru, Pompeji, Műkincsvadászok) ugyanis 20 ezer néző körüli nyitó hétvégét produkált az elmúlt hetekben. Azonban Liam Neesonnak sikerült kizökkentenie az apátiából és a rutinszerű moziba járásból a magyarokat, hiszen legújabb akciófilmje, a Non-Stop nem elég, hogy megszerezte az első helyen a hétvégi hazai mozis toplistán, de 34 873-as nézőszámot is produkált, mely kifejezetten jónak számít, és több, mint 48 millió dollár bevételt jelentett 32 moziból.
A hét másik premierje egy előzetes alapján igencsak beazonosíthatatlan komédia volt - a Csajkeverőket (That Awkward Moment) a Fórum Hungary mutatta be 13 vásznon, s bizony jó döntés volt volt kisebb lefedettséggel indítani, hiszen mindössze 3 360-an váltottak jegyet a filmre csütörtöktől vasárnapig. (A film beazonosíthatatlanságára jó példa, hogy két piacin két különböző plakáttal reklámozták: az egyik egy csajos romantikus komédiát ígért, míg a más egy pasiknak szóló havermozit.)
Az év eddig közepesen gyengén teljesítő közönségfilmek jegyében telt el Magyarországon. Rengeteg premier (Én, Frankenstein, Herkules legendája, Robotzsaru, Pompeji, Műkincsvadászok) ugyanis 20 ezer néző körüli nyitó hétvégét produkált az elmúlt hetekben. Azonban Liam Neesonnak sikerült kizökkentenie az apátiából és a rutinszerű moziba járásból a magyarokat, hiszen legújabb akciófilmje, a Non-Stop nem elég, hogy megszerezte az első helyen a hétvégi hazai mozis toplistán, de 34 873-as nézőszámot is produkált, mely kifejezetten jónak számít, és több, mint 48 millió dollár bevételt jelentett 32 moziból.
A hét másik premierje egy előzetes alapján igencsak beazonosíthatatlan komédia volt - a Csajkeverőket (That Awkward Moment) a Fórum Hungary mutatta be 13 vásznon, s bizony jó döntés volt volt kisebb lefedettséggel indítani, hiszen mindössze 3 360-an váltottak jegyet a filmre csütörtöktől vasárnapig. (A film beazonosíthatatlanságára jó példa, hogy két piacin két különböző plakáttal reklámozták: az egyik egy csajos romantikus komédiát ígért, míg a más egy pasiknak szóló havermozit.)