Szekeres Viktor

Itthon is bukott Justin Bieber

Nem csak Amerikában nem érdekelte a tinilányokat Justin Bieber új filmje, hanem itthon sem.

Az év vége egyik legnagyobb mozis meglepetése volt Amerikában a Justin Bieber’s Believe című dokumentum-koncertfilm döbbenetesen rossz szereplése. A 6,2 millió dolláros összbevétel önmagában, természetesen a műfajon belül nem számít rossznak, azonban Bieber előző koncertfilmjének 73 milliós amerikai bevételéhez képest nagyon rossznak számít.


Úgy tűnik, hogy a Believe itthon sem igazán tudta mozgósítani a rajongókat, illetve a rajongói klubokat, hiszen hiába mutatta be a forgalmazó 20 multiplexben a filmet, azt mindössze 2 651-en érezték kihagyhatatlannak, ami 3,2 millió forintos bevételben realizálódott. Ez egyébként a négy napra vetítve átlagosan mindössze 130 nézőt jelent mozi, azaz napi alig 40-et, előadásonként nagyjából 10-et.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zola2000 #6
    Én nem tudom, de millió+1 ilyen sztárocskát próbálnak felfuttatni, de azért valamit biztos tud, hogy ilyen sikeres és nem tűnik el 1-2 év alatt. Azt hogy mi/ki lesz sikeres senki nem tudja megjósolni, nézzétek meg PSY sikerét (pedig szerintem olyanból is millió+1 olyan volt, aztán mégis) most meg a Girls Generations nyugati sikerét (akkor inkább az akb48 ami a keleti siker miatt még mindig nagyobb mint a GG)

    (egyébként szerintem a negatív reklám is reklám, az ilyeneknek akkor lesz vége, ha már nem is szidják szerintem : )
  • goldmember #5
    ha senki sem nézi a moziban ezt a köcsögöt, akkor miért ilyen népszerű?
  • Wittgen #4
    Én örülök annak, hogy a Lone survivor helyett ez a sz*rkupacot vetítik Kaposvárott, mert így spóroltam 1190,- Ft-ot.
  • MasterMason #3
    A legnagyobb probléma azzal van, hogy semmiféle egyénisége nincs ennek az embernek, gyerekkorától kezdve meg volt mondva, mit tegyen, hogy öltözzön, mit énekeljen.

    Semmi nem volt az övé, nem a saját tehetségéből és ötleteiből lett azzá ami. Egész egyszerűen csak pénzt láttak bizonyos emberek abban, ha a tiniknek építenek egy bálványt, és persze úgy is futtatták mint a kurvákat szokás. Tíz kisgyerekből 8-nak sikerült volna ez a dolog ha őt választják, futtatják és építik fel marketing szakemberek.
  • tomboy013 #2
    Szegény Jüsztin =D
  • ddt500 #1
    Hála a jó égnek. :D