Szekeres Viktor
Ravaszul reklámozzák a LEGO-mozifilmet
A LEGO-mozifilm tévés reklámjának egyik verziója gyerekeknek, a másik pedig felnőtteknek szól
Az itthon február hatodikán, Amerikában pedig február hetedikén bemutatásra kerülő Lego-kaland (The Lego Movie) animáció gyártója ravasz módon reklámozza a tévében filmjét. A generikus tévéhirdetés gyerekeknek szánt verziójában ugyanis azt emelik ki, hogy a filmet a Derült égből fasírt rendezői készítették, míg a felnőtteknek szánt spotban ehelyett a 21 Jump Street - A kopasz osztag rendezőinek tulajdonítják az alkotást.
Természetesen mindkét állítás igaz, hiszen a filmet Phil Lord és Christopher Miller rendezte - egyszerű és teljesen magától értetődő, mégis figyelmes megoldás, hogy mindkét korosztály számára a megfelelő asszociációt kínálják. A Warner Bros. stúdió filmje egyébként egy átlagos, a szabályokat mindig betartó LEGO-figuráról fog szólni, akit véletlenül összetévesztenek a világ legkülönlegesebb személyével, aki a világ megmentésének kulcsa lehet. Így hősünkre hárul az a feladat, hogy megállítson egy gonosz zsarnokot.
Az itthon február hatodikán, Amerikában pedig február hetedikén bemutatásra kerülő Lego-kaland (The Lego Movie) animáció gyártója ravasz módon reklámozza a tévében filmjét. A generikus tévéhirdetés gyerekeknek szánt verziójában ugyanis azt emelik ki, hogy a filmet a Derült égből fasírt rendezői készítették, míg a felnőtteknek szánt spotban ehelyett a 21 Jump Street - A kopasz osztag rendezőinek tulajdonítják az alkotást.
Természetesen mindkét állítás igaz, hiszen a filmet Phil Lord és Christopher Miller rendezte - egyszerű és teljesen magától értetődő, mégis figyelmes megoldás, hogy mindkét korosztály számára a megfelelő asszociációt kínálják. A Warner Bros. stúdió filmje egyébként egy átlagos, a szabályokat mindig betartó LEGO-figuráról fog szólni, akit véletlenül összetévesztenek a világ legkülönlegesebb személyével, aki a világ megmentésének kulcsa lehet. Így hősünkre hárul az a feladat, hogy megállítson egy gonosz zsarnokot.