Szekeres Viktor

Arculatot vált a Discovery csatornája

A világ első számú női tényszerű szórakoztató csatornája, a mára 1,5 millió magyar háztartásban elérhető TLC, novembertől új arculattal és szlogennel jelentkezik. A nemzetközi szinten frissített arculat még jobban tükrözi a változatos programkínálatot.

Novembertől új arculattal rendelkezik a Discovery Networks női csatornája, a TLC. A csatorna közleménye szerint a megújult logó és az új arculati elemek (elválasztók, címképsor és műsorajánló elemek) élénkebbek lesznek, az új megjelenés pedig modernebb és letisztultabb. A jellegzetes, minden arculati elemen végigvonuló design háromdimenziós környezetben is megjelenik. Ezek mellé a TLC új szlogent is kap: Life Worth Watching - Élet, amit látnod kell.


A TLC őszi műsorai között a régi kedvencek új évadai mellett több új sorozat is látható. Ősszel új részekkel jelentkezik a Tortakirály, ahol a konyhaművészetek kedvelői bepillanthatnak a híres olasz-amerikai cukrász, Buddy Valastro és családja édes életébe. A divat iránt érdeklődők novemberben az új évaddal jelentkező Divatőrülteket nézhetik, s a műsor szerint a médium, Theresa Caputo is visszatér a Született médium új részeivel. És persze a Honey Boo Boo színre lép is folytatódik a második évaddal.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!