Szekeres Viktor
Itthon feltámadt a Gravitáció
A múlt heti komolyabb visszaesés után ismét remek eredményt produkált a hazai mozikban a Gravitáció, melyet már több, mint 120 ezren láttak Magyarországon. Hétvégén mindössze egy animációs filmet választottak többen.
A két hete megrendezett Filmünnepnek köszönhetően legutóbb a Gravitáció hazai bevételeinek erős csökkenéséről számolhattunk be, de most, hogy nincsen jóval olcsóbb alternatíva a magyar multiplexekben, ismét meglódult a film. Alfonso Curaon scifijét hétvégén 31 moziban 29 643-an nézték meg, ami 48,3 millió forint bevételt jelentett - 31%-kal többet, mint egy héttel előtte. Ezzel a film már 120 ezer nézőnél és majdnem 200 millió forint bevételnél járt vasárnap.
A hétvége legnézettebb és legsikeresebb filmje a Turbó című animációs mozi volt. A csigás filmet 47 moziban kezdték el adni és négy nap alatt 36 610-en váltottak rá jegyet, s ezzel, ha csak egy hajszállal, de bevétel szempontjából is (48,8 millió forint) a Gravitáció elé lehetett kerülni. A hétvégi toplista harmadik helyét az Időről időre szerezte meg. Az időutazós komédiát 48 moziban 16 615-en nézték meg csütörtöktől vasárnapig, ezzel 21,6 millió forint értékben generálva jegyeladást.
A két hete megrendezett Filmünnepnek köszönhetően legutóbb a Gravitáció hazai bevételeinek erős csökkenéséről számolhattunk be, de most, hogy nincsen jóval olcsóbb alternatíva a magyar multiplexekben, ismét meglódult a film. Alfonso Curaon scifijét hétvégén 31 moziban 29 643-an nézték meg, ami 48,3 millió forint bevételt jelentett - 31%-kal többet, mint egy héttel előtte. Ezzel a film már 120 ezer nézőnél és majdnem 200 millió forint bevételnél járt vasárnap.
A hétvége legnézettebb és legsikeresebb filmje a Turbó című animációs mozi volt. A csigás filmet 47 moziban kezdték el adni és négy nap alatt 36 610-en váltottak rá jegyet, s ezzel, ha csak egy hajszállal, de bevétel szempontjából is (48,8 millió forint) a Gravitáció elé lehetett kerülni. A hétvégi toplista harmadik helyét az Időről időre szerezte meg. Az időutazós komédiát 48 moziban 16 615-en nézték meg csütörtöktől vasárnapig, ezzel 21,6 millió forint értékben generálva jegyeladást.