Szekeres Viktor
Milliós nézettséggel debütált az RTL Klub új talkshow-ja
Főleg az X-Faktor még mindig kiemelkedő nézőszámának köszönhetően milliós nézettséggel debütált vasárnap az RTL Klub új talkshow-ja, a Sebestyén-Vadon duó által vezetett Vundersőn és Zuperszexi.
Míg az X-Faktor selejtezői jobbára több, mint 2 millió nézőt vonzottak, addig a komolyabb téttel bíró adásokra a bűvös határ alá csökkent a reality nézettsége, szombaton 1,937 millióan, vasárnap pedig 1,966 millióan követték figyelemmel a versengést. Utóbbi adat azért is bírt kiemelt jelentőséggel, mert az eredményhirdetés vezette fel az RTL Klub új talkshow-ját, a Vundersőnt és Zuperszexit, melynek műsorvezetője Sebestyén Balázs és Vadon János volt.
Az újonc produkció a 18-49 éves korosztály körében 27,4%-os közönségarányt ért el, szemben a TV2-n sugárzott filmek 14,4%-os, illetve 11,9%-os közönségarányával. Össznézőszáma 1,038 millió volt. Az RTL Klub tájékoztatása szerint a műsor igencsak érdekelte a fiatalokat (15-29 30,6% SHR), a fiatal nőket (18-39 nő: 35,1%), a magas státuszúak (18-59 AB vásárlóerő: 29,1%) és a felsőfokú végzettségűeket (30,6%). A nagy kérdés, hogy a gyenge és nagyon hullámzó adás mennyire fogja megtartani a mostani nézőket a következő epizódra.
Míg az X-Faktor selejtezői jobbára több, mint 2 millió nézőt vonzottak, addig a komolyabb téttel bíró adásokra a bűvös határ alá csökkent a reality nézettsége, szombaton 1,937 millióan, vasárnap pedig 1,966 millióan követték figyelemmel a versengést. Utóbbi adat azért is bírt kiemelt jelentőséggel, mert az eredményhirdetés vezette fel az RTL Klub új talkshow-ját, a Vundersőnt és Zuperszexit, melynek műsorvezetője Sebestyén Balázs és Vadon János volt.
Az újonc produkció a 18-49 éves korosztály körében 27,4%-os közönségarányt ért el, szemben a TV2-n sugárzott filmek 14,4%-os, illetve 11,9%-os közönségarányával. Össznézőszáma 1,038 millió volt. Az RTL Klub tájékoztatása szerint a műsor igencsak érdekelte a fiatalokat (15-29 30,6% SHR), a fiatal nőket (18-39 nő: 35,1%), a magas státuszúak (18-59 AB vásárlóerő: 29,1%) és a felsőfokú végzettségűeket (30,6%). A nagy kérdés, hogy a gyenge és nagyon hullámzó adás mennyire fogja megtartani a mostani nézőket a következő epizódra.