Szekeres Viktor
Véget ért az elmúlt évek két nagyon kedvelt tévésorozata
Egy hét alatt két jelentős amerikai sorozat is befejeződött. Nyolc évad után elég dicstelen módon búcsúzott a képernyőtől a Dexter, s öt szezont követően a Breaking Bad is istenhozzádot intett. A különbség csak annyi, hogy utóbbi méltó módon tette.
Vasárnap véget ért Amerikában a Totál szívás (Breaking Bad), míg előtte egy héttel Dexter Morgan is letette a lantot a Dexterben. Két olyan sorozatról van szó, melyekkel kapcsolatban már az első szezontól kezdve a kult jelzőt emlegették, azonban kultstátuszba végül csak előbbi tud lépni, hiszen a Dexter nem tudta tartani a kezdeti szezonok minőségét, sőt, az elmúlt években már inkább használták a sorozatot elrettentő példaként, melyet az internetszerte kinevetett sorozatzáró epizód koronázott meg.
A 8. évadjában véget érő Dexter első adására Amerikában 2,9 millió néző volt kíváncsi, ami rekordnézettséget jelent a sorozat történetében. Azt még nem tudni, hogy az 5. évad után leköszönő Breaking Bad utolsó részét mennyien nézték meg odakint, de az biztos, hogy sokkal többen, hiszen már az előző epizód is hatalmas nézettséget hozott, nagyjából 6,5 millióan ültek vasárnap este az AMC csatornát nézve úgy, hogy csak a 6-7 reklámszünet idején vettek levegőt.
Vasárnap véget ért Amerikában a Totál szívás (Breaking Bad), míg előtte egy héttel Dexter Morgan is letette a lantot a Dexterben. Két olyan sorozatról van szó, melyekkel kapcsolatban már az első szezontól kezdve a kult jelzőt emlegették, azonban kultstátuszba végül csak előbbi tud lépni, hiszen a Dexter nem tudta tartani a kezdeti szezonok minőségét, sőt, az elmúlt években már inkább használták a sorozatot elrettentő példaként, melyet az internetszerte kinevetett sorozatzáró epizód koronázott meg.
A 8. évadjában véget érő Dexter első adására Amerikában 2,9 millió néző volt kíváncsi, ami rekordnézettséget jelent a sorozat történetében. Azt még nem tudni, hogy az 5. évad után leköszönő Breaking Bad utolsó részét mennyien nézték meg odakint, de az biztos, hogy sokkal többen, hiszen már az előző epizód is hatalmas nézettséget hozott, nagyjából 6,5 millióan ültek vasárnap este az AMC csatornát nézve úgy, hogy csak a 6-7 reklámszünet idején vettek levegőt.