Szekeres Viktor
A stúdió erőltette a Star Trek 2 rendezőjére a 3D-t
Cseppet sem meglepő módon kiderült, hogy a stúdió erőltette a Star Trek folytatásának 3D-sre való konvertálását, mivel a nézők 3D-mániájának köszönhetően így nagyobb bevételt remélhetnek.
J.J. Abrams szeret titkolózni, éppen a napokban adott egy interjút arról, hogy nem érdemes negatív színben feltüntetni sejtelmességét, hiszen nem szeretné, ha filmje részletei már annak megtekintése előtt a közbeszéd tárgyává válnának. Azonban a rendező nem fogta vissza magát, amikor a 3D-re terelődött a kérdés. A Paramount a tavalyi év végén jelentette be, hogy a Sötétségben - Star Trek (Star Trek: Into Darkness) 3D-s lesz, ami azért is okozott meglepetést, mert Abrams előtte arról nyilatkozott, hogy nem akar a formátumot támogató speciális kamerákkal dolgozni.
Természetesen szó sincs ellentmondásról, ugyanis a Paramount a filmet az utómunkálatok során konvertálja át tárhatásúvá. Abrams ezzel kapcsolatosan az SFX-nek azt nyilatkozta, hogy nem az ő ötlete volt, hanem a stúdió kényszerítette erre, mondván, ha meg akarja csinálni a filmet, akkor 3D-ben kell meg csinálnia - gazdaságossági okokból. Persze ezután hozzátette azt is, hogy bármilyen cinikusan is állt hozzá mindehhez, a végeredménnyel kifejezetten elégedett, ráadásul a különböző 3D-s képkomponálási technikákkal is kibékült idővel.
J.J. Abrams szeret titkolózni, éppen a napokban adott egy interjút arról, hogy nem érdemes negatív színben feltüntetni sejtelmességét, hiszen nem szeretné, ha filmje részletei már annak megtekintése előtt a közbeszéd tárgyává válnának. Azonban a rendező nem fogta vissza magát, amikor a 3D-re terelődött a kérdés. A Paramount a tavalyi év végén jelentette be, hogy a Sötétségben - Star Trek (Star Trek: Into Darkness) 3D-s lesz, ami azért is okozott meglepetést, mert Abrams előtte arról nyilatkozott, hogy nem akar a formátumot támogató speciális kamerákkal dolgozni.
Természetesen szó sincs ellentmondásról, ugyanis a Paramount a filmet az utómunkálatok során konvertálja át tárhatásúvá. Abrams ezzel kapcsolatosan az SFX-nek azt nyilatkozta, hogy nem az ő ötlete volt, hanem a stúdió kényszerítette erre, mondván, ha meg akarja csinálni a filmet, akkor 3D-ben kell meg csinálnia - gazdaságossági okokból. Persze ezután hozzátette azt is, hogy bármilyen cinikusan is állt hozzá mindehhez, a végeredménnyel kifejezetten elégedett, ráadásul a különböző 3D-s képkomponálási technikákkal is kibékült idővel.