SG.hu

A T-Online megvásárolja az Adnetwork-öt

A Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. szerződést írt alá a legnagyobb hazai online hirdetési hálózat, az Adnetwork Kft. megvételéről.

Felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. arra vállalkozott, hogy láthatóvá és kihasználhatóvá tegye ezeket az önmagukban értékes, de eddig a hirdetők által egyáltalán nem vagy csak kevéssé használt oldalakat. A közös adserver révén - melyet az Adverticum biztosít - a hálózatba szervezett tartalomszolgáltatókat önálló, jelentős látogatottsággal rendelkező és jól targetálható hirdetési médiumként képviseli az ügynökségek és a hirdetők felé.

Az Adnetwork Kft. üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.

A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • St #10
    ad 1000 munkahelyet, de tevékenységével tönkretesz mondjuk 10000 -t.

    hozzáteszem - minden multival ez a baj.
  • Cat #9
    Mert az önnön létével tönkreteszi a magyar távközlési és internetpiacot - mint minden monopolium hátráltatja a fejlődést, gátolja a versenytársak piacra lépését, megfojtja/felvásárolja a kis kezdeményezéseket. Csupán ennyi a baj vele.
  • kow83 #8
    Amellett, hogy trendi fikázni a nagy magenta céget, miért teszitek?
    Nem ad elég munkát? Nem fizet elég adót? Vagy mi?
  • sly007 #7
    Ez nekem is megfordúlt a fejemben
  • RaveAir #6
    Rózsaszínt a magyar zászlóba! :D
  • Komolytalan #5
    Ezentúl blokkolni kell a bannereket, a T-* cégek dögöljenek meg.
  • kow83 #4
    Be kéne tiltani a szorzást, ne szorozhasson bárki, csak úgy!
  • Cat #3
    nem nem.
    Mindkét érték oké lehet, a számolási eltérés a visszalátogatási eltérés miatt van. A napit nem szorozhatod simán fel havira, ugyanis van aki naponta, van aki két naponta, van aki hetente egyszer érnek el. Tehát 400e egy nap, egy hét alatt mondjuk 1 millió, egy hónap alatt már 2,3 millió ember.
  • Drawain #2
    "naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el"

    Ha "csak" napi 400.000-el számolunk, akkor is havi 12.4 millió felhasználót kellene elérnie a rendszernek - szal maradjunk annyiban, hogy a legjobb napjain éri el 400.000et :)
  • sly007 #1
    Ez az! Legyen minden T, legyen minden magenta színű! Minden magyar okoságot felvásárolnak... Tisztára olyan mind az MS nem elég neki a sok. Neki minden kell.. Grrr...

    Lehet hogy rosszúl látom a dolgokat?