SG.hu
A T-Online megvásárolja az Adnetwork-öt
A Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. szerződést írt alá a legnagyobb hazai online hirdetési hálózat, az Adnetwork Kft. megvételéről.
Felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. arra vállalkozott, hogy láthatóvá és kihasználhatóvá tegye ezeket az önmagukban értékes, de eddig a hirdetők által egyáltalán nem vagy csak kevéssé használt oldalakat. A közös adserver révén - melyet az Adverticum biztosít - a hálózatba szervezett tartalomszolgáltatókat önálló, jelentős látogatottsággal rendelkező és jól targetálható hirdetési médiumként képviseli az ügynökségek és a hirdetők felé.
Az Adnetwork Kft. üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.
A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket.
Felmérések szerint az évről évre növekvő hazai online reklámpiaci bevételek jelentős része az öt legnagyobb internetes médium oldalán realizálódik. Ezek mellett azonban több ezer, értékes tartalommal és látogatói közösséggel rendelkező honlap létezik, amely mérete miatt a hirdetők számára láthatatlan, nehezen elérhető. A 2005. áprilistól önálló kft-ként működő Adnetwork Kft. arra vállalkozott, hogy láthatóvá és kihasználhatóvá tegye ezeket az önmagukban értékes, de eddig a hirdetők által egyáltalán nem vagy csak kevéssé használt oldalakat. A közös adserver révén - melyet az Adverticum biztosít - a hálózatba szervezett tartalomszolgáltatókat önálló, jelentős látogatottsággal rendelkező és jól targetálható hirdetési médiumként képviseli az ügynökségek és a hirdetők felé.
Az Adnetwork Kft. üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.
A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket.