Ötvös Tibor
Erre a Star Wars játékra mondott nemet az Electronic Arts
Meglepő módon egy igen pazarnak tűnő Star Wars játékot dobott ki az Electronic Arts.
Miután az Electronic Arts megszerezte a Star Wars játékok jogait, máris elszenvedhettünk egy igen komoly veszteséget a Star Wars 1313 leállításával és persze a Visceral Games is biztosan valami játszhatóbb akciójátékot tett volna le az asztalra. Számomra azonban a legnagyobb veszteség ma derült ki, mikor a Double Damage csapata megmutatta, hogyan is festett volna játék közben a saját kis alkotásuk.
A kizárólag az űrcsatákra koncentráló, Rebel Galaxy munkacímmel rendelkező program a rajongói kedvenc Tie Fighter és X-Wing vs. Tie Fighter játékmenetét másolta volna le (külön cikket érdemelne, hogy vajon miért nem lép eme irányba a kiadó). A srácok teljesen önállóan kezdték a fejlesztést és a lejjebb látható demóval a kezükben mentek az EA-hoz, ahol aztán elutasító választ kaptak.
Miután az Electronic Arts megszerezte a Star Wars játékok jogait, máris elszenvedhettünk egy igen komoly veszteséget a Star Wars 1313 leállításával és persze a Visceral Games is biztosan valami játszhatóbb akciójátékot tett volna le az asztalra. Számomra azonban a legnagyobb veszteség ma derült ki, mikor a Double Damage csapata megmutatta, hogyan is festett volna játék közben a saját kis alkotásuk.
A kizárólag az űrcsatákra koncentráló, Rebel Galaxy munkacímmel rendelkező program a rajongói kedvenc Tie Fighter és X-Wing vs. Tie Fighter játékmenetét másolta volna le (külön cikket érdemelne, hogy vajon miért nem lép eme irányba a kiadó). A srácok teljesen önállóan kezdték a fejlesztést és a lejjebb látható demóval a kezükben mentek az EA-hoz, ahol aztán elutasító választ kaptak.