Ötvös Tibor

Erre a Star Wars játékra mondott nemet az Electronic Arts

Meglepő módon egy igen pazarnak tűnő Star Wars játékot dobott ki az Electronic Arts.

Miután az Electronic Arts megszerezte a Star Wars játékok jogait, máris elszenvedhettünk egy igen komoly veszteséget a Star Wars 1313 leállításával és persze a Visceral Games is biztosan valami játszhatóbb akciójátékot tett volna le az asztalra. Számomra azonban a legnagyobb veszteség ma derült ki, mikor a Double Damage csapata megmutatta, hogyan is festett volna játék közben a saját kis alkotásuk.

A kizárólag az űrcsatákra koncentráló, Rebel Galaxy munkacímmel rendelkező program a rajongói kedvenc Tie Fighter és X-Wing vs. Tie Fighter játékmenetét másolta volna le (külön cikket érdemelne, hogy vajon miért nem lép eme irányba a kiadó). A srácok teljesen önállóan kezdték a fejlesztést és a lejjebb látható demóval a kezükben mentek az EA-hoz, ahol aztán elutasító választ kaptak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • MsUser #6
    Hülyék ezek csak nem forognak!
    Vagy talán jobbat akarnak azért kaszálták el?
  • NEXUS6 #5
    +1

    Nem rossz ez, de a BF2 űrlövöldözős részéhez képest nem igazán rúg labdába.
    A Criterion nagyon megcsinálta ezt a részét, Emléxem az előző részben talán 3X próbáltam ezt a lehetőséget.
    A Halálcsillagos kieg kifejezetten csalódás volt. A következő kieg ilyen pályáit már meg sem néztem.
  • Sir Cryalot #3
    Nem kell fofni lesz double damages pont ilyen csak a modellek mások.
  • Sir Cryalot #2
    "Srácok" :DDD A double damage-s "srácok" a diablo1 fejlesztői belőlük lett a blizzard north , miután kaptak 30 embert a befejezéshez de ketten kezdték.

    Lucas meg jól kibaszott mindenkivel hogy meghonosította a BLÁKKBÁSZTERT és azóta se látnak a cikkírók a nyáladzástól.
  • Balu777 #1
    Pont ilyen SW játékra vártam már jó ideje! Az EA ezek után elmehet a sunyiba.