ZAX

The Underworld: Crime Does Pay

A szülők nagy örömére újabb játék van készülőben, amely akárha egyenesen a Sátán műve lenne. The Underworld: Crime Does Pay – a bűn kifizetődő, no igen, ki más üzenhetne ilyet a védtelen csemetéknek nem igaz? De a szülők részéről menetrendszerűen érkező lincselési próbálkozásokkal foglalkozzanak a fejlesztők, mi inkább nézzük meg kicsit közelebbről, mit nyújthat majd számunkra az újabb, bizsergetően érdekes bűnözőjáték...


Egy apró, de annál elvetemültebb alvilági csoport vezetőjeként az "üzlet" felvirágoztatásáról kell majd gondoskodnunk, miközben szüntelen harcolunk a törvény becsületes, és a konkurencia kevésbé becsületes képviselőivel, a helyszín pedig napjaink egy modern nagyvárosa. Csak rajtunk áll, milyen úton érjük el, hogy induló "vállalkozásunkat" hatalmas birodalommá fejlesszük. Foglalkozhatunk az alvilág gazdasági oldalával (uzsorakamat, bevédések, csempészet stb.), de az ellenfelek nyers erőszakkal történő meggyőzése is ugyanolyan járható út.

A The Underworld: Crime Does Pay egy akciódús, intenzív játékélményt nyújtó program lesz. Többfajta stílusú és nehézségű tevékenységet kell összehangolnunk egyszerre: a rablástól kezdve, a szerencsejátékon, csaláson stb. keresztül egészen a gyilkosságig. Eközben be kell szerveznünk, és ki kell képeznünk "altisztjeinket", mindegyikük egyedi képzettségekkel, különleges képességekkel, fegyverekkel és felszereléssel rendelkezik majd hírnevünk öregbítésére.

A játék készítése során a fejlesztők nagy gondot fordítottak arra, hogy az Underworld kellő kihívást jelentsen egyszemélyes és többjátékos módban egyaránt. Így a gép elleni harc is csaknem olyan szórakoztató lesz, mint egymás ellen, az interneten küzdeni az uralomért. Lévén napjainkban játszódik, a The Underworld: Crime Does Pay-ben valóban élethű háború folyik majd a City kézben tartásáért.

A programban alaphelyzetben felülről láthatjuk a várost, ebből a nézetből küldözgethetjük az embereinket, hogy teljesítsék parancsainkat. Azonban a The Underworld: Crime Does Pay-ben bármikor lehetőségünk lesz átvenni a közvetlen irányítást szereplőink felett. Ilyenkor háromdimenzióssá válik az adott környezet, és FPS-szerűvé a játékmenet. Az embereinket közvetlenül irányítva magunk dönthetjük el a kritikus jelenetek (pl. tűzharcok, kémkedés stb.) kimenetelét. Ebben a módban azt is megtehetjük, hogy egyszerűen csak mászkálunk - az ígéretek szerint látványos kivitelezésű – város külső és belső helyszínein.

Ezzel a módszerrel az Underworld kezünkbe adja a választást: az alvilági tevékenységünk során törődhetünk csak a stratégiával, de az sem panaszkodhat majd, aki állandó akciót akar. Persze nyilvánvaló, hogy az üdvös megoldás valahol a két mód - ízlés szerinti arányban vegyített - ötvözete lehet.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Dikkma #1
    A játék a grafika terén ... khm... kihívásokkal küszködik.