Szekeres Viktor

Már bárki megveheti a Barbie-t, mégis nézik a mozikban

Jó látni, hogy a Barbie népszerűsége a lakossági megjelenés ellenére is töretlen.

Miközben Tom Cruise köti az ebet a karóhoz és jó hosszú ablakot hagy nyitva a Mission: Impossible 7 mozis szereplése és lakossági, valamint streaming megjelenése között, hogy az exkluzív jellegét erősítse a filmnek, és hogy maximalizálja a mozis bevételeit, a Barbie amerikai szereplése remekül bizonyítja azt, hogy a rövidebb ablak is bőven megteszi, hiszen a film annak ellenére hozza a dollármilliókat a mozis vetítésekről, hogy már több, mint egy hónapja meg lehet vásárolni - és nemsokára itt a streaming premierje is.

Miközben a hetedik Mission: Impossible-film hivatalosan is kikopott az amerikai mozikból és már nem vezetik a bevételeit, addig a Barbie mióta már nem exkluzívan mozis, majdnem 10 milliós bevételre tett szert. A szeptember 15-17-i hétvégén, miután digitális premiert kapott, 3,8 millió dollárt hozott, majd a rákövetkező hétvégéken 3,2 millió, 1,4 millió, 781 ezer és 475 ezer dollárt folyt be, így a film belföldi bevétele már 635 millió dollár fölött jár.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Sippie #1
    Pedig kínszenvedés volt végig nézni