McQ

Bugs Bunny - Lost In Time



Kiadó: Infogrames
Fejlesztő: Behaviour Interactive

Minimum követelmény: P166, 16 MB RAM, 4XCD, 3d gyorsító
Hasonló játékok:
Kategória: Platform
Megjelenés: Nincs adat


Fogadni mernék, hogy mindenki szereti a nyulakat. Ha másképp nem, hát nyúlpörkölt formájában. De ha azt mondom, hogy Tapsi Hapsi, biztos, hogy mindenkinek beugrik az idétlen nyúl, amint éppen répát rágcsál, a fejét vakarja, és egyéb értelmes dolgokat művel... Az Infogrames biztosra ment, amikor elkészítette a játékot mindenki kedvencéről.

A stílusban sem kívántak az újítások rögös és kockázatos talajára lépni, egy platformjátékot alkottak. Egy hasonlóval már találkozhattunk még a régi szép DOS -os időkben, bár arra rajtam kívül biztosan csak kevesen emlékeznek. Természetesen azóta pár méterrel feljebb rakták azt a bizonyos lécet, és ha valaki labdába akar rúgni, akkor jobban teszi, ha 3D grafikát alkalmaz, és jó sok apró cselt csempészik a játékba. Így tett az Infogrames is, az eredmény egy kicsit ellentmondásos játék lett.

Nem a grafikára építettek, hanem a játék hangulatára, és a játszhatóságra. Az előbbivel nincsen semmi gond, azutóbbi viszont egy kicsit azt hiszem, visszafelé sült el - már az alapoknál elrontották picit, mivel az irányítás eléggé fura lett. Úgy képzeljük el, hogy a kamera áll valamerre, és ahhoz képest mehetünk előre, jobbra, balra, vagy hátra, a kamera felé. Plusz van két gomb, amivel a kamerát forgatjuk. Persze ez így még nem elég kacifántos, ha jobbra, balra, vagy hátrafelé megyünk, akkor a kamera haladás közben elkezd forogni, ami ugyan marha érdekessé és változatossá teszi a dolgot, ha egy 4 éves gyerek nyomogatja találomra a gombokat, de komolyabb szándék esetén kell pár óra, amíg megszokja az ember.

A játék maga egy 3D platformjáték, szóval ugrálni kell benne, gyűjtögetni, jelen esetben répákat és órákat. Az előbbi elég nyilvánvaló, az utóbbira vélhetően a kerettörténet miatt van szüksége szerencsétlen nyúlnak. Történt ugyanis, hogy Tapsi Hapsi a Pizmo Beach felé sétálgatott, mivel jobb dolga nem akadt, és nem mást talált út közben, mint egy időgépet. Jó nyúl révén azonnal elkezdte piszkálni, aminek az eredménye az lett, hogy szépen átrepült pár időzónán, és valahol az őskorban landolt. Namármost a játék célja, hogy hazajussunk a saját időnkbe, mégpedig úgy, hogy az átrepült időzónákat végigcserkészve aranyszínű répákat és órákat keresgélünk. Valószínűleg kóbor apácák megtévesztésére kétféle répával is találkozhatunk : az aranyszínűeket gyűjteni kell, a sima, mezei sárgarépát pedig rágcsálni, hogy életerőnk ismét maximumon büszkélkedjen, meg hogy a répaszámlálót minél magasabbra tornázzuk fel :) Íme pár saját, nagy screenshot, a többi kicsi lesz csak :(




Amint látható, a grafika a rajzfilmben megszokott elemeket sorakoztatja fel, nem próbálnak meg feleslegesen újítani. Egyébként egész jól sikerült a dolog, ha nem pixelesednének el a textúrák amikor az ember közel megy, akkor a tökéletes jelzőt is rá lehetne sütni :) Kissé bugyuta ugyan, dehát ez a műfaj velejárója, azaz inkább követelménye. A hanghatások is illeszkednek a képbe, nekem a kedvencem a réparágcsálás volt...




A játékban 5 különböző korszakban kalandozhatunk, és találkozhatunk a rajzfilmben már megismert hősökkel. Először is Merlin világában gyakorolhatunk egy kicsit, amire szükség is van... Aztán van egy őskori pálya, ahol Elmer Fudd vadászik szegény nyúlra, bőszen raccsolva, hogy Wabbit ! Where are you Wabbit ? ami magyarul annyi tesz, hogy nyuszi, hol vagy nyuszi ? Persze pánikra semmi ok, ha kupánvágna minket a bunkójával, akkor legfeljebb előlről kezdjük a pályát, semmi vész. Következik a középkori pálya, Hazel boszorkányasszony körítésével. Ezután a '30 -as években Rocky és Mugsy és a többi gengszter között kóvályoghatunk, majd egy karib-tengeri kalózparadicsomban találjuk magunkat Yosemite Sam kalózkapitány vizeire tévedve, végezetül pedig az elmaradhatatlan Marvin társaságában élvezhetjük az űrnyulak mindennapos viszontagságait.




Mint az már kiderült, számos karakterrel találkozhatunk a rajzfilmből, ez teszi még élvezetesebbé a játékot. Ezen kívül hősünk mindenféle fontos csakcsaságot képes művelni, úgymint ugrálni, nyúl-lyukakban kalandozni, dinoszauruszok és egyéb mindennapi jármű segítségével utazgatni - úgymint autó, motorbicikli és egyebek. A készítők autós üldözést is ígérnek. Ezen felül bukfencet vethetünk, és talán a legaranyosabb az, amikor nagyobb mélységbe vetjük alá magunkat, a füleinket propellerként használva tompíthatjuk az esést - tiszta Bigyó Felügyelő, csak ott máskép hívták a cuccost :) Egyébként az ellenünk acsarkodó népséget rövid úton móresre taníthatjuk, nem kell mást tenni, mint a fejükre ugrani, majd alaposan fenéken billenteni őket - egy kicsit Super Mario gyanús a dolog, nem ? :) Ezen kívül különböző tárgyak is hajlamosak az égből a fejünkre pottyanni, úgymint egy hatalmas üllő, vagy a jól ismert 1 tonnás súly, ám ezekre ügyet se kell vetni - csak elszaladni jó gyorsan :)

Aki tehát egy elmét megmozgató kalandjátékra vágyik, az semmiképpen se tegye magáévá eme játékot, nem neki való. Azonban ha megelégszik azzal, hogy az apró poénokon halálra fogja nevetni magát, és szeretné viszontlátni gyermekkorának hőseit, akkor feltétlenül ajánlom a játékot.

Jellemzők:

   • 21 pálya telepakolva klasszikus rajzfilmelemekkel és gagekkel
   • Valós időben számolt átvezető animációk a pályák között
   • Találkozhatunk a klasszikus szereplőkkel
   • Az eredeti rajzfilm hangjait hallhatjuk, plusz hangulatos zenét mellé
   • A karakterek beszélnek, 180 sornyi párbeszédet rögzítettek

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kaposi1 #6
    Monaco2007
  • kaposi1 #5
    [URL=http://Monaco2007[/URL]
  • tomik7 #4
    heló
    nem tudjátok van-e ilyenről mese?
  • Fülüke #3
    Uhhh. Ebbe már elég régen írtak.:D Ez már egy falfestménynek számít egy barlangban. Ez még a 20. század.:D