banner
  • Tinman #121224
    Nehogy megvedd azt a borzalmat! 2 golyórágót ne adj érte... ha ingyen adják, fogadd el, jó lesz poháralátétnek.

    Idézet magamtól:

    "K. életbe mekkora fos ez a Too Human :-/

    Level 18, 30%-át letoltam a Stats szerint... gondoltam hátha kialakul. Nem akar.

    Utálatos, hogy kinyír az ember egy csapat monstert, azok dobnak valami itemet, általában jobbat, mint ami van és mehetünk inventoryba, mert 80%-ban mindig jobb a drop, mint ami a kézben van. Emiatt nincs értelme fegyvert javítani, vagy rúnát beletenni, mert 5 perc múlva úgyis lesz jobb.

    Ráadásul qrva SOK item van, raklapszám potyog az ellenből... iszonyú gáz állandóan salvagelni, mert hamar megtelik az inventory. Persze van auto salvage, ami elég logikátlanul működik, jobb az offon.

    Kibaxott unalmas és repetitív a harc, egyáltalán nem változatos. Vannak a sárga ellenfelek, a zöldek, meg a fehérek, meg a szürkék és ezek váltogatják egymás a végtelenségig, ráadásul a SZÖRNYEK KÖVETIK A SZINTLÉPÉST!
    Hiába vagyok Level 18, tuti, hogy LVL18 és 19-es szörnyek jönnek szembe, így hiába fejlődök a faxomra is húzhatom, mert mindig u.a. erősek, mint a saját szintem.

    Skillek 90%-a hokedli, csak azért KELL megtanulni őket, mert az a 2-3 használható csak akkor érhető el a skill treen, ha a foshasználhatatlanok is megvannak, persze darabja min. 6 skill pontot igényel, szintenként KETTŐT kapunk. Egy örökkévalóság elérni egy valamirevaló skillt.

    A társaim semmit nem érnek. Csak pofáznak, nulla színészi teljesítménnyel, hogy jajjmeghalunk, megjajmosmilesz, megjajleckickderesziz. Általában a nagy büdös semmit lövik, ha nem éppen a pálya másik részén vannak beragadva a falba, vagy "lerácsozva" mert nem jöttek utánnam időben, így egy helyben futnak neki a falnak, jelezvén, hogy ők jönnének tenni a semmit, de nem tudnak.

    Az egész pályadizájn egy egymásraszórt platformok sokasága csak más textúrával.

    Nagy ritkán van valami bossféle, azzal el lehet lenni, de sok ész oda se kell.

    A grafika ennek ellenére korrekt, a zene sem lenne rossz, a karakterek sem vészesek, a sztori is haladgat van motiváció, de sajnos pontosan ugyan abban a betegségben szenved a játék mint az Eternal Sonata, a játékmenet egy nagy kalap szar.

    És ha ez nem lenne elég az irányítás katasztrófa! Nem lehet forgatni a kamerát harc közben! Nem vált automatikusan targetet vagyis van, hogy 10 mp-ig lövöm a tömegben a már halott dögöt. Lehet manuálisan targetet váltani, de körülményes.

    A legjobb, a közelharc, amikor tolja az ember előre a kart, csapkod veszettül, hullanak FELFELÉ a dögök, majd amikor elfogytak előlünk a csávó továbbra is előre üti a semmit, közben persze már 19-en ütnek hátulról.

    Ha nincs senki akkor sem jobb a helyzet... a kamerakezelés full automatikus, néha fogalmam sincs mi van előttem, pedig 5 mp-e előre megyek, mutat oldalról, szemből, csak a lényeget nem... sokszor kedvem lett volna a controllert belebaxni a tv-be, a kezem már párszor lendült.

    Ki lehet tanulni Charmokat ilyen színvonallal, hogy öjjé' meg 300 ellenfelet /nem gond 15 perc alatt megvan ^^/ és akkor +2%-ot kapsz a péniszed méretéhez. Semmi értelme.

    Túl sok ellenfél van, túl nagy a zűrzavar mindig és iszonyú egyszerű meghalni! Hiába van dodge, meg elugrabugri, akkor is seperc alatt ledarálják az embert. Meghalni pedig nem érdemes, mert 35 MÁSODPERC KÖRÜL VAN A HALÁLANIMÁCIÓ! És elnyomni nem lehet! Meghalni viszont gyakran hal az ember.

    Milyen hack&slash (mert ez az) játék az, ahol SEHOL nem lehet healelni? Persze néha
    kigyün' a nyúlbó' az Health rúna és gyógyít vagy 30%-ot, de ez gyakran qrva kevés.

    Maszlag ez a Norvég mondavilág keveredéses cyberspace témával. Sületlenség.

    És ez a játék nagyjából annyit kapott, mint a Lost Odyssey? Na elmennek a k. anyjukba a béna szaksajtós apjuk kaszával azzal.

    Rég játszottam ennyire szar játékkal és még messze a vége :-("

    Másik idézet:

    "Öcséééém ez a Too Human elképesztő.

    88%.

    Meg sem lepődök már amikor a semmiből tűnnek elő az ellenfelek...

    Ritkán, de vannak nagy Boss fightok. Elsőnél még elnéztem, hogy bedöntöttem átlósan a kart, nyomtam a lövést és 2 perc alatt ledöglött.

    A 2.-nál u.e. volt a stratégia.

    De, hogy annál a méteres kutyánál is az élőholtaknál, az azért mát kiverte a biztosítékot. A boss fightok teljesen egy kaptafára épülnek, aki harc közben ott meghal az még nálam is bénább.

    Azért az előholtaknál olyan 30 halált összehoztam, jelenleg 81 halálnál tartok! Mindgyá' megvan az achi, kár, hogy NEM direkt csinálom -.-

    Számoljunk... alsó hangon is 30 mp a halálanimáció, amúgy inkább 35, de mindegy.

    81x~30mp = 2430 mp = 40.5 PERC!!!!

    És még nincs vége a játéknak...

    No offense, de akinek ez a játék bejött az igénytelen... de a legnagyobb igénytelen én vagyok, mert elképedek rajta, hogy mennyire összeszórt, átgondolatlan a játék és mégis játszom.

    Érdekességként csak annyit, hogy a tök laikus párom a Lost Odyssey-t élvezettel figyelte... ezt bírta nézni 5 percig, majd a következőket fűzte hozzá:

    - Hát nem valami szép... nem túl élethű (éppen a cyberspace-ben voltam, ami ugye erdős rész)

    - Már megint meghaltál?

    - Miért lövöd a nagy semmit, amikor mögötted vannak?"

    Epilógus:

    "Too Human

    Élőholtak akármilyét 2 hete végigküzdöttem, de olyannyira érdektelen volt az egész, hogy visszamentem a bázisra, mentettem és MA vettem elő újra, mondom még 1 kör tuti lesz, mert Loki a főgonosz még nem került leírtásra.

    Léptem kettőt, bementem a kajáldába, ahol egy szart nem érő a játék motorjával készített animáció után, pár mp CGI következett, hogy Loki még szabad és lesz nemulass. Na mondom, akkor nagy levegő még egy pálya... de nem.

    VÉGE a játéknak! Pörög a credits.

    Kb. azt éreztem, mint tinédzserként, amikor valami holt gyakorlatlan leányzó orálisan fixálja az embert, majd közli az amúgy se nagy szám elbénázott folyamat végén, hogy lekési az angol óráját és ott hagy... de majd valamikor folytatja.

    A Too Human egy szopás, a nagyon gáz fajtából. 5617 csillagközi fényévre kerülendő. Életem egyik legrosszabb játékélménye."