• militavia
    #9
    Ezt a genderfaszságot felejtsétek már el. Ahogy a cikk jól említette a McDD saját szervezeti kultúrája felfalta a Boeingot, annak ellenére, hogy a Boeing vásárolta fel őket. Nagyon sajátos történet.

    A Boeing simán bealudt és a MAX már több téren túlment a 737-es család méret lehetőségein. A hajtómű + MCAS és két katasztrófa lett ennek eredménye.

    Ez a mostani simán csak az egyre slamposabb munka a szájbavert mindent átható menedzseri szemlélet miatt, mert két tál rizsért (ottani mérce szerint) nem dolgoznak már a kiégés határáig felelős szakemberek / ellenőrök.

    Ezen szemlélet miatt már ott tartunk b*meg, hogy ismerek olyan mérnököt, aki már inkább elmenne bármi mást csinálni, mert az irreális menedzseri költség és határidő bevállalásokkal teli van a fasz. Inkább dolgozik kevesebbért, csak élje meg az öregkort, mert hülyeségpuffer túlcsordul és kiégés a vége.

    Nem vicc, már ennyire irritáló szinten van már ez a "persze mindent tudunk", mert a "fake it until you make it" megközelítés.
    Aztán, ami kijön gyárkapun az szar vagy ki sem jön. Úgy szeretném látni, hogy egyszer műszaki területen elvinné a balhét a nem műszaki felelős azért a szarért, amit a felelőtlen ígérgetése okozott. Vagy mindig lesz olyan elkeseredett ember, aki rábólint mindig valami oltári baromságra?