• Macropus Rufus
    #22
    igen régen a neten az oldalakat önkéntesek működtették vagy a vállalatok a sajátjukat.
    Jobb is volt mint most. 90-es évek közepe óta netezem és látom, hogy milyen irányba megy minden. A Google-t meg bocs nem sajnálom: a keresési eredményekért is fizethetsz neki ha azt akarod, hogy ne a második oldalra kerüljön az oldalad (ergo:manipulálja a keresési találatokat elég erősen). A youtube-ban az volt a lényeg, hogy free. Aztán megvette a google. Mostanáig nem zavarta a dolog. Most igen. Mi történt? Ja igen, a részvényesek felé kell virítani a lóvét. Semmi baj, majd lesz egy másik oldal ami olyan lesz mint a youtube volt régen.
    Egyébként meg: ha a videóba bele rendereli a youtube algoritmusa a videót már nem is kell a gépekben kutakodni. És nincs az a reklámblokkoló ami ki tudná szedni onnét, hiszen kvázi a videó része. De ennyi eszük nincs ahogy látom.
    Annyira nincs, hogy képesek saját magukat megszopatni ui. a youtube short-ba nem tudnak reklámokat elhelyezni, ua. nagyobb nézetsége van azoknak a videóknak mint a rendes youtube videóknak. Gáz nem? :) és vélhetően még nagyobb lesz a reklámok miatt. 30sec - 1 perces videókba nem lehet reklámot rakni.
    Am. még a reklámmal sem lenne gondom, de irreáélisan sokat tesznek bele. A tévét azért mondtam le, mert 15 percenként beraktak 10 perc reklámot. Láttam youtube-on videót nem is egyet amiben átlagosan 5-6 percenként volt 2 reklám, egy hosszabb olyan perc körüli idővel és egy rövidebb perc alatti idővel. Azért egy 30 perces videóban 6 rekálm... Szóval igen én az vagyok, hogy ha pofátlanul akarnak dolgokat akkor én is pofátlan leszek. Am. meg támogatom a videó anyag készítőit utalásokkal.