• NEXUS6
    #1
    Azért ez az ügy a tökéletes állatorvosi ló volt.
    Az autóban ülő, a jármű felügyeletét végző egyén egy erőszakos bűncselekmény és csalás miatt korábban elítélt, bűntetett előéletű, nemváltó illlető volt, aki egy az autó-úton szabálytalanul kerékpárt áttoló hajléktalan nő elütésében találtatott vétkesnek.
    A kísérleti járművet üzemeltető Über a balesetet megelőzően a biztonságot jelentősen befolyásoló intézkedéseket tett, amelyek a felügyelő személyzetet is érintették. Kettőről egyre csökkentették a számát. A baleset után a cég elleni erőteljes közlekedésbiztonsági vizsgálat során, annak befekezte előtt az sokkal szigorúbb, átgondoltabb rendszabályokat foganastosított. Majd nemsokkal később feladta az önvezető járművek fejlesztését. Így az ellene esetleg felmerülő vád mára gyak okafogyott lenne. Főleg, hogy emlékeim szerint a cég peren kívül megegyezett az áldozat családjával, a polgári peres ügyet illetően.

    Az hogy a cégek mennyire és miben fékeztek le az önvezető járművek fejlesztésében ennek hatására az jó kérdés, de inkább az alaptalanul felpörgetett vásárlói várakozás ösztönzésében vettek jelentősen vissza.