• Csaba161
    #1
    Mivel a Netflixet nem igazán az érdekli, hogy valamit sokan néznek, hanem az, hogy egy sorozat hoz-e új előfizetőket. Ez azt jelenti, hogy hiába néznek nagyon sokan egy sorozatot és van rajongótábora, ha a nézettsége stagnál, vagy csak egy-két százalékot csökken, rögtön kaszálják; ezzel szemben egy olyan sorozatot, aminek a nézettsége még a tizedét sem éri el az előzőnek, de minden héten hoz 10% új előfizetőt, akik ezt nézik, akkor azt tolni fogják ezerrel. Így például az is jó pont, ha egy új évad hoz egy jókora nézettségugrást olyanoktól, akik friss előfizetők; de egy jóval magasabb nézettség mégha csak kicsit is csökken, de így nem hoz új előfizetőket, rögtön kaszálják. Az állandó előfizetők le vannak ejtve, ők már bekapták a horgot. Na, ezért nem vagyok Netflix előfizető, mert ez engem igencsak irritál.

    Persze ez érthető, mivel kizárólag a pénz és a haszon maximalizálás élteti a Netflixet és ez a módszer hozza a legtöbbet. Aztán a sok plusz pénz nem csak arra jó, hogy több osztalékot fizessenek a részvényeseknek, de ezáltal jóval drágább és látványosabb sorozatokat készíthetnek...