#3
De ugy értem, hogy még katonai alkalmazásra sem fejlesztettek ilyet, pedig több alkalommal emiatt vesztettek el gépet vagy személyzetet.
Az meg egy másig dolog, hogy ezek a radarok amiket emlitettél, ahhoz, hoyg megoldják ezt a feladatot elég nagy teljesitményen dolgoznak és sugároznak, ami nem lenne , jó a földi személyzet közelében is használni. nem véletlen a legtöbb esetben csak a levegőben kapcsolják be a radart .
Csak ha a normál látási viszonyokra fejlesztenek akkor pont ,hogy nem lesz sok értelme, ahogy mondani szokták jó idöbe mindenki jol tud vezetni is, de amikor kell sötétbe , ködbe , esőbe, hoba jeges uton, akkor a legtöbb segédaszisztens is felmondja a szolgálatot a kocsiban is, amikor a legnagyobb szukség lenne rájuk, hogy segitsék az emberi vezetőt az érzékelés korlátaiban.
ugyan ez lenne a levegöben is, a pilota jo látásnál eddig sem volt gondja, hogy eltaláljon a reptéren és bárhol leszáljon, de rossz idöben, meg ezek se tudnak neki segiteni, csak anynit érnek el vele, hogy mégjobban elkényelmesedik és elhitetik vele, hogy majd az aszisztens leteszi helyette és egy olyan helyzet is balesethez vezet amit amugy egy "analog" modon vezetve simán megoldana a régi elvek alapján.