• repvez
    #1
    Érdekes, hoyg ezzel még csak most kezdenek kisérletezni és nem probáltak meg már elöbb valami hasonloval.
    Mondjuk még mindig eléggé korlátozott a használata a veszélyes helyzetekben mert a lézer, pont akkor nem tud jol mukodni amikor a legnagyobb szukség lenne rá.
    Ködben és porban.
    Ugye a jhelikopternek a legveszélyesebb helyzet amikor a sivatagban brown-out helyzetben kell leszállnia. ilyenkor hiéba van rajta LIDAR, az sem fog segiteni, mert a felverődő homokszemeken ugyan ugy visszaverődik és nem lát át a felszinre. ugyan igy a ködben sem tud érdemben segiteni.

    Pedig nagy segitség lenne egy képalkotós radar a leszállások alaklmával ami nem zavarja be a köd a por vagy a sötét.
    Már ugy is szinte minden gépbe van monitor azon meg tudnák jeleniteni a képet igy akkor is tisztába lenne a pilota a helyzetével amikor nem látja rendesen a valóságban.