• TokraFan
    #14
    Ez fizika. Vagy képes egy hardver bizonyos számítási kapacitásra, vagy nem. Egy prev.gen hardver 7éves. Hogyan optimalizálná bárki ezt a játékot egy Core2Duo-ra? Ugye itt kétoldali nyomás van a fejlesztőn. Egyik oldalról ott a user, aki mai látványvilágot követel a játéktól, miközben megvette a már megjelenéskor is elavult konzolját (kvázi gyenge PC-jét) 5-7éve, betette a TV alá, és várja, hogy az idők végezetéig minden friss cím úgy fusson rajta vajsimán, mint egy aktuális 2milliós HEDT PC-n. És van a fejlesztő, aki ennek már csak úgy tud megfelelni, ha beépíti az aktuális legjobb technológiákat, melyek viszont sokkal erősebb hardvert igényelnek.

    Optimalizálás annyit jelent, hogy butítod a készterméket. Egy modern PC-n kiválóan fut a játék, és gyönyörű is mert van alatta hardver. Konzolon a hardver adott, azt bővíteni nem lehet, tehát marad az, hogy kisebb felbontású textúrákat hasnzálnak (csúnyább kép), kevesebb poligonból építik fel a modeleket (csúnyább kép), a képen megjelenő grafikai assetek számát csökkentik (csúnyább látvány), hardverzabáló FX-eket tiltják (csúnyább látvány).
    Csodák sajnos nincsenek.
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.01.12. 18:15:39