Zompiercer
  • Ironman2
    #45
    Hatalmas update jött!! Nagyon sokmindent átalakítottak szinte,főleg a textúrákat

    Szia sofőrök! Örömmel jelentem be, hogy megjelent a játék 16. frissítése. Ez a frissítés valóban ikonikus, és a fejlesztés következő szintjére emeli a játékot, és itt van miért. A játék összes régi rajzfilmmodelljének végső újratervezése befejeződött, a fegyverektől az épületelemekig.

    A karakterek fegyverekkel való interakciójának mechanikáját teljesen átírták, aminek köszönhetően sikerült kigyógyítani a régi többszörös animációs hibákat, és maguk az animációk is simává és valósághűvé váltak.

    A fegyver már nem jelenít meg grafikus irányzékot, és a pontos lövéshez át kell céloznia a fegyver elülső irányzékán. Ebben a célzási módban a fegyver inog, és a visszarúgás jelentőssé válik. De tekintettel arra, hogy sokaknak nem tetszett a fegyver valósághű viselkedése, úgy döntöttek, hogy ezt a részt hozzáadják a nehézségi beállításokhoz, és az alapértelmezett értéket a szabvány 25% -ára állítják. Ha rajong a valósághű fegyverviselkedésért, a játék megkezdése előtt módosítsa a beállításokat 100%-ra.

    A 16-os verzió előtt az állóképesség nem volt túl fontos, és a játékosok gyakran nem növelték az állóképesség szintjét az erő javára. A 16-os frissítés óta az állóképesség a fegyverekkel való interakciót is befolyásolja. Az állóképesség jelentős csökkenésével a fegyver erősebben kezd remegni, és a visszarúgás is nő.

    Számos lőfegyverfejlesztést vezettek be a játékba. A frissítések (upradge) elhelyezéséhez vigye az egérmutatót a kívánt fegyver fölé, és nyomja meg a Q billentyűt, amely megnyit egy frissítési nyílást a készlet jobb felső sarkában

    Bevezették a továbbfejlesztett íjak rendszerét. A továbbfejlesztett íjak növelik a nyílvesszőket. Figyelembe véve, hogy az Erő is növeli a nyílvesszőket, az íjak a lőfegyverekkel egyenrangú, értelmes fegyvert jelentenek anélkül, hogy olyan zajt keltenek, amely ebben a frissítésben felkelti a zombik figyelmét nagy távolságra.


    A közelharci fegyverek hatótávolsága jelentősen bővült, a zombitámadások pedig lerövidültek. A közelharci fegyverek zombiészlelése is megváltozott; a ütés nem pontosan a képernyő közepére esik, hanem a ütés íve mentén.

    Ököllel is lehet harcolni, és ez jól működik az egyszerű zombik számára. Ha ez visszhangra talál a játékosokban, akkor az ökölharc témáját tervezem továbbfejleszteni különféle rézcsuklók hozzáadásával.

    Bevezették a patronok gyártásának lehetőségét minden típusú fegyverhez; ehhez új erőforrásokat vezettek be a játékba. Ma már az autók motorháztetőiben is megtalálhatók az akkumulátorok, amelyekből ólomtömbökké dolgozhatók fel a későbbi golyók készítéséhez. A jövőben akkumulátorokra lesz szükség a különféle berendezések akkumulátorainak gyártásához. A konyhákban megtalálhatóak a patronokká olvasztható sárgaréz edények.

    A játékban megjelentek a fejszék, amellett, hogy ezzel a félelmetes fegyverrel a játékos végre kivonhatja a fát a későbbi deszkákba fűrészeléshez. Sajnos egyelőre csak kidőlt fákat lehet kivágni, amelyeket többnyire a vasúti sínek közelében gondosan kivágnak, de az erdő mélyén is megtalálhatóak.

    Néhány játékosnak jogos kérdése lehet, mert megígérted, hogy új helyszíneken kezdesz dolgozni. Lényegében ez a frissítés egy nagyobb munka része az új helyszíneken, mivel a 15. frissítés befejezésekor kifogytam az összes karakteres tartalomból, és nem volt mit jutalmaznom a játékosokat új helyszínek felfedezésekor, ami nagyrészt elvette a új helyszínek meglátogatásának pontja. Most, a 16-os frissítés megjelenésével, kiterjedt tartalombázissal rendelkezem, és szükség esetén még többet létrehozhatok az új helyszínek létrehozása és a cselekmény fejlesztése során.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    VÁLTOZÁSI NAPLÓ

    Változtatások

    Hozzáadtuk a mesterlövész puskák és revolverek egy osztályát egyedi töltényekkel.
    A fegyvercsere most zökkenőmentesen megy végbe, és tovább tart, mint korábban.
    A legtöbb újratöltési animáció tovább tart.
    Kamarov helyére Walter került, a standard tár 8-ról 7-re változott.
    A standard Glock tár 17-ről 13-ra csökkent.
    A Remington 870 klip 8-ról 6-ra változott.
    A golyók okozta sebzés 100%-kal nőtt, de csökkent a lőfegyverekhez való lőszer megtalálásának esélye.
    150%-kal növelte a zombik lövéseinek hallhatóságát
    Megvalósították azt a képességet, hogy mind az öt típusú töltényt létrehozzák a fegyverek munkapadján.
    A közelharci fegyverek hatótávolsága megnőtt, a zombi közelharci támadások hatótávolsága pedig csökkent.
    A sebzést a törmelék nyíl esetében 20-ról 15-re, a számszeríjnál 30-ról 25-re módosítottuk.
    Törölje az íjlövést az R billentyűvel.
    Az ököllel való küzdelem képességét megvalósították.
    A zombi tűzoltó kidob egy régi tűzbaltát, amit a játékos felvehet.
    Új források jelentek meg a gyűjtéshez. Autóakkumulátorok, amelyek megtalálhatók a motorháztetőkben és a konyhabútorok sárgaréz edényeiben.
    A sárgaréz tuskót sárgaréz edényekből olvasztják ki, és töltényhüvelyek készítésére használják.
    Az ólomtömböket autóakkumulátorokból olvasztják ki, és golyók előállítására használják.
    Van esély műanyagot találni a konyhai mosogatóban.
    Konyhai mosogatógépben van lehetőség mechanikus és elektromos alkatrészeket találni.
    Az elfogyasztott állóképesség mennyisége minden eszköznél és fegyvernél megnövekedett.
    A rendőrséget a géppel eltávolították a helyszínről.
    300%-kal megnövelt tartósság minden páncél és cipő esetében
    Csökkentett a lángszóró torony sérülése és nőtt az üzemanyag-fogyasztás.
    Az állóképesség csökkenése növeli a visszarúgást és a fegyver kilengését célzáskor.
    A karakter nagy magasságból leeséskor sérülést szenved.
    Csökkentette a normál támadás normál sebzését 30-ról 20-ra, az erős támadást pedig 50-ről 40-re a boss Grace zombik számára.
    Grace zombifőnökének egészségi állapotát 2000-ről 1500-ra csökkentette.
    A robot szabadon beléphet a csatatérre a Grace főnökével.


    Fejlesztések

    Lehetőség van kivágott fák kivágására az erdőben és deszkákká fűrészelésére az új munkapadon.
    A közelharci fegyverekkel végzett ütések már nem csak középre mennek, hanem egy ívben ütik le őket.
    Kétféle gránát vagy dinamit dobás, bal egérgomb hosszú dobáshoz, jobb egérgomb rövid dobáshoz.
    Az automata fegyverek most már egytüzelésűek.
    Minden régi rajzfilmmodellt és textúrát lecseréltek.
    Ma már találhat műanyagot és szövetet a szemeteszsákokban.
    Elektronikus táblák és elektronikus alkatrészek minden televízióban megtalálhatók.
    Mostantól elektronikus alkatrészeket is találhat a rendszeregységben.
    TAA simítási mód került bevezetésre.
    Mostantól sárgaréz edényeket találhat a konyhai készletekben.
    Az autó akkumulátorai az autók motorháztetőiben találhatók.
    A nappali és éjszakai környezeti hangok hangereje 50%-kal csökkent.
    Jelentősen kibővült a készletben szereplő cikkek információs panelje.
    A munkaasztalok az előállított objektumok számát, a több példányban előállított objektumok számát jelenítik meg.
    További információ a bal alsó sarokban.
    Az összes golyó becsapódási effektusa, a felületeket érő zombik és a közelharci fegyverek hatásai továbbfejlesztettek.
    A halászfalu mögötti Nagy Ház környékét javították.
    A Zombiebusters bázis környékét javították.
    Tippek kerültek a bal alsó sarokban lévő információs panelre a készleten belüli és azon kívüli cikkekkel való interakcióhoz.
    Lépésről lépésre rendszer gránátdobáshoz; lendítés után választhatunk hosszú vagy rövid dobást.
    A hálózsák fizikája megváltozott, nem szabad többé a földbe esni.