• duke
    #13
    Nem szamit hany millio kilometert teszteltek eddig, mert nyilvanvaloan hibasan, nem megfeleloen. A teszteles ebben a szakaszaban ilyen durva hiba nem fordulhatna elo. Ez olyan, mintha egy repulogep hajtomuvenek tartojat elesben tesztelnek, hogy meddig birja, es ha leszakad akkor megerositik. Mikozben annak mar a tervezo asztalon elkene dolnie, hogy biztosan elbirja.
    Persze ez egy vadonatuj iparag, nehez elore okosnak lenni, de epp ezert kene, ha eddig nem tettek, hogy a repuloiparban, nuklearisiparbanl, evtizedek ota elterjedt, bevalt biztosagtechnika modszerek, elvek, eljarasok alapjan tervezzek meg az autokat, teszteket . A repuloiparban az peldaul nem elegseges, hogy egy meghibasodasnak rendkivul alacsony az eselye, mert a lehetetlenre keszulnek. Addig "faragjak" a berendezest amig abszolut keptelenseg lesz, hogy egy sulyos hiba bekovetkezen.