• HyBrIDNyLA
    #14
    Ha megyek a metrón, azt látom, h mindenki nyomogat valamit. Két típusú csajt tudok megkülönböztetni: Az iphone-os, meg a többi. Szerintem az iphone-os picit nagyobb arányban van, ami már az Apple iphone márkának, mint brand-nek a státusszimbólum "üzenetét" is megtépázza. Ettől függetlenül az emberek jelentős része még mindig azt se tudja mi az az iphone x és egyes készülékek között mi a különbség. Már nem 1995-ös, 2000-es éveket írjuk, h kiteszel egy mobilt az asztalra és akkor már te lehetsz valaki. Egyébként, kb. akkor is két havi átlagfizuból meg lehetett venni egy készüléket. Egy prémium készülék ára, kb. most is így alakul. Most kiteszel egy IphoneX-et az asztalra, akkor mi van? Hány ember kapja fel a fejét, hány ember szemében leszel nagyobb? Erre maximum az figyel fel, aki erre van kihegyezve. Pl. az aranyásó lányok az esti lokálban. Egy jó Audi R8, egy A8L, vagy egy Merci AMG-hoz érteni se kell, az még mindig magáért beszél. Kb. ennyi a különbség a szememben. Régen az adidas és a nike cipő is kuriózum volt, mára jelent valamit, ha neked az van? Talán még vidéken, valami eldugott faluban. A telefon is hasonló evolúciót fog bejárni, mára tömegtermék és a prémium szegmens nem tud úgy elkülönülni, kiválni, úgy kitűnni átlagból, h jelentős jóléti többletet tudjon generálni.