• defiant9
    #55
    "és ez jelent bármit is? Elütötte? El."
    Ezek szerint ami meghibásodik az beta fázisban van. Tudnál mondani a világon egyetlen dolgot ami nem pre-beta? Kezdve mondjuk az repülési ágazattal.

    "Ha azt figyeli akkor észre veszi,"
    Azt állítottad hogy az ember észrevette volna és elkerülte volna a balesetet. Ezek szerint ez nem minden esetben van így. Legtöbb baleset a vezető figyelmetlenségére vezethető vissza.

    "a software hibára van valami forrás? Mert amit én találtam ott még csak arról van szó, hogy vizsgálat van az ügyben"
    Mi más lehetett? Az teljesen valószínűtlen hogy HW szenzorok vagy a szervó abban az ezredmásodpercben szálltak el, innentől pedig a SW dolga lekezelni a helyzetet, amit nyilvánvalóan nem megfelelően csinált.

    "akkor a nő halálát okozó listába fel lehet venni azt is aki engedélyezte a cégnek az élesben való tesztelést."
    Meg aki feltalálta az autót vagy a számítógépet azt is. Utólag könnyű okosnak lenni. Lehetett volna rövidebb teszt fázist engedélyezni, és amikor összejött egy adag éles hiba akkor csak a javítás után továbbengedni a tesztet. Új iparág, nem voltak meg az iparági standard-ek. Az emberi faj bármi újba fog borítékolható egy hasonló forgatókönyv/tanulási görbe, ez a természetünkből fakad.

    "Meglátásom szerint, nem lesz soha olyan autó az utakon amit sokan behaluznak akkor amikor önvezető autókról esik sz"
    Meglátásom szerint a trend ezzel ellentétes, tehát a feltételezésed megalapozatlan. A 4-es metrón sincs vezető, bár értelemszerűen az egy jóval alacsonyabb automatizálás szint. A fő ok az ember kizárásra az hogy a hálózatba kötött járművek sokkal, de sokkal hatékonyabban fognak tudni üzemelni. A balesetek száma pedig töredéke lesz az emberekhez viszonyítva. Az egyik legrosszabb megoldás az hogy marad a kormány, és a 99.99%-ban tétlenül ülő, a telefonját nyomkodó rutintalan sofőrre bíznád a legnehezebb szituáció lekezelését, az ember+gép irányítású járművek vegyítése erősen rontja a hatékonyságot.