• Macropus Rufus
    #54
    "Mi alapján adtad ezt a minősítést? Főleg több millió levezetett mérföld után."
    és ez jelent bármit is? Elütötte? El.
    Ha én levezettem 1milliókm, és aztán bambulás miatt halálra gázolok egy embert, akkor jó sofőr vagyok? Nem. Megöltem egy embert a hülyeségem miatt.

    "Ott ült az ember, nem vette észre."
    nem az utat nézte. Ha azt figyeli akkor észre veszi, függetlenül attól, hogy nem tudja megállítani a kocsit, de lehet, hogy legalább a sérülést tudta volna csökkenteni.

    "2. A gép SW-ere hibásan kezelte a helyzetet"
    a software hibára van valami forrás? Mert amit én találtam ott még csak arról van szó, hogy vizsgálat van az ügyben. Megjegyzem: a sw nem hibásan kezelte, hanem egyáltalán nem kezelte a helyzetet.

    Viszont a teszt: akkor a nő halálát okozó listába fel lehet venni azt is aki engedélyezte a cégnek az élesben való tesztelést.

    Meglátásom szerint, nem lesz soha olyan autó az utakon amit sokan behaluznak akkor amikor önvezető autókról esik szó. Mindegyikben lesz kormány, pedál, a sofőr bármikor beavatkozhat, nem lesz megforduló vezető ülés és ilyesmi. Akár csak a mai repülőkön, a kocsikban is kötelező lesz a sofőr. Nem ülhet olyan a volán mögé akinek nincs jogsija, stb... És ha ez a vonal fog bejönni, akkor az önvezető autók szépen lassan a tempomat szintjére lesznek kezelve. Valaki használja valaki nem. Mivel a kocsiban kell sofőr, ezért a kocsik közti kommunikációnak sem lesz semmi értelme, mert amikor ember vezet az intuitív lesz és szarni fog bizonyos szabályokra.