• Sequoyah
    #2
    Csak tartalekalkatreszrol es utmutatorol van szo (ha jol, ertem). Szoval nem konnyen javithato keszulekeket kell tervezni, hanem csak a lehetoseget kell megadni a vasarlonak, hogy elvegezhesse azt amit a szervizben is elvegeznenek.

    Ez szamomra nem is a kutyuknel a szembetuno, hanem az automnal. Tudom, hogy csak erintkezesi hibas egy csatlakozo valahol az ules alatt, szoval biztos vagyok benne, hogy filleres javitasrol van szo.
    De maszek szerviz nem foglalkozik vele, mert nem tudja kiolvasni a pontos hibakodot, a markaszerviznel pedig fix 10k-nal magasabb osszeg csak hogy egyaltalan raneznek.

    Nekem nem kene tobb, csak egy leiras, hogy melyik csatlakozo es melyik drot mire valo, es gond nelkul megcsinalnam sajat magam. De ez a leiras csak szervizek szamara es csak komoly penzert elerheto...

    Szoval egy altalam teljesen elvegezheto muvelettol zarnak el engem...