• NEXUS6
    #61
    1953-ban a Firebird II tanulmányautó már sávkövetésre volt képes a tesztpályán. 65 év alatt eljutottunk a 2-es szintig közúton, ami kb ugyan az. Mi a biztosíték, hogy az 5-ig eljutunk 10 év alatt? Én kicsit szkeptikus vagyok. Persze pl a VR technológiát is mostanában csináltuk meg használhatóra. Tehát van olyan hogy áttörés, meg amikor hosszú idő után egyszercsak végre össze jön a dolog. De pl a VR-nál is a legelterjedtebb játékok 1/1 átültetése esetén nagy eséllyel jelentkezik a júzernél hányinger, amire senki nem számított igazán, mert nem volt eddig ilyen minőségű a rendszer. Itt is bejöhet olyan dolog, ami miatt egyszerűen nem működik úgy a dolog, ahogy az a sci-fikben meg vagyon írva.

    Az autók felszereltsége egy dolog, az hogy tudd használni egy másik. Szerintem több embernek van kocsija, akik többet is vezetnek mint régen. Ha emellett még is javul a statisztika az azért is van szerintem, mert az emberek alapvetően nem hülyék. Mert pl. nem tudom mennyit vezetsz, de ki kell ábrándítsalak az ABS nem azért van, hogy rövidebb úton meg tudj állni (ha arra gondolsz), mert a staufékes radírozás lehet, hogy rövidebb fékutat eredményezne. Hanem, hogy fékeztés közben, csúszúós úton is irányítható maradjon a kocsi.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2017.11.20. 16:04:45