• HyBrIDNyLA
    #3
    7 évig voltam egy távközlési cégnél fejlesztési vezető. Úgy gondolom a Telekom pontosan a liberalizációnál rontott el mindent. A vezetők elkényelmesedtek, felültek a sikerekre, az innováció elmaradt. Emlékszem a UPC már régen komoly hálózatot épített ki a fővárosban, amikor az akkori Telekom még mindig az ISDN-t erőltette, mindig lépéshátrányban volt, most is ott van. Amikor meg már olyan jelentős lett a lemaradás, akkor sem arra fókuszált amihez ért: a távközlésre, hanem ilyen közvetített szolgáltatásokkal akarta kiszúrni az emberek szemét, mint pl. bérelj mikroszervert tőlük, meg az IPTV, na az volt a csúcsok csúcsa. Ami az ügyfélorientáltságot illeti, na abban nagyon-nagyon sokat lenne mit tanulniuk. Szerintem egyértelműen a vezetés okolható a sok-sok kudarcért. Az éhségük is fenonenális. Az elégedett ügyfél fogalmát szerintem azóta sem ismerik.