• molnibalage83
    #2
    Öööö, ki mondta, hogy jobbat...? Ezt miből vezetted le...?

    Az megvan, hogy azért kevesebb férőhelyes, mert ekkorára tervezik? Azért, mert könnyebb lesz így eladni? Mert a gép egységára olcsóbb lehet?

    Az megvan, hogy az üzemeltetési oldalról meg sem vizsgálot a 40 éve tech difit...? Kijelented, hogy mert kisebb akkor szarabb. Akkro ezzel az erővel minden airliner szarabb, mint az A380 vagy B747...

    A kommented utolsó bekezdése is nettó hülyeség, a kettő között nincs korreláció. Attól, mert nagyobb a számítás teljesítményed attól még a 100% hatásfok melletti teljesítmény igénye nem változik az M4-es repülésnek és a hőterhelés sem. Kurvára semmiféle ráhatása nincs a számítási teljesítménynek arra, hogy a fizikai korlátai miatt ekkora sebességénél a hatósugár vagy férőhelyben akkor kompromisszum kell, hogy elkasználja a nagy sebességű utasszállítást a kereslet, kínálat és ár miatt...

    És ezek még a legapróbb prbolémák.

    Félelemetesen ostoba komment volt ez barátom...