• NEXUS6
    #9
    Szerintem itt ugyan az a félresikerült szervezeti kultúra kialakítása körüli balfaxkodás tűnik csak ki, ami minden cégnél megvan, amelyik hirtelen kezd el felfújódni, pillanatokon belül átmegy mikrovállalkozásból, közepes és gigavállalkozásba.

    Szal egy pár fős galeri, akik megalakítottak egy sikeressé vált mikrocéget megpróbál valódi nagycéges tapasztalatok nélkül valamit kialakítani, amikor gyakorlatilag semmi ilyen szocializációja nincs az amúgy rettentő ari fiataloknak.

    Ugyan ez a buziskodás jellemzi az Apple-t, a Google-t, vagy a FB-t. Nem azért fiatalosak, mert ez valami új sikeres, hatékony vállalati kultúra, hanem mert ezeknek az alapító srácoknak nincs más a tarsolyukban. Ilyenkor jönnek azok a problémák, amiket a cikk is tárgyal, egy "felnőttes", hagyományos céges kultúrában ezeket nem veszi az ember taplóságnak, amit az ilyen pöcsöktől, akik úgy cserkésznek be, hogy elhitetik veled, hogy ugyan kihajtják a xart is belőled, de ők valójában a barátaid, tőlük meg igen.