• Munkas
    #5
    Én még a webmail upgrade-en bosszankodtam sokat. Kitalálták, hogy fejlesztik, ment egy évig a marketing, hogy milyen jó lesz, aztán elkezdett irányítgatni rendszer ide-oda, jelszót újra beírni (mert ugye az ember épp ott használná a webes felületet ahol nem akarja elmenteni a belépési adatait), közben kint az ablak, hogy csak átmenti a probléma és hamarosan működni fog. A hamarosan azt jelentette, hogy ez ment további kb. egy évig.
    Gondolom nem úgy vágtak bele, hogy ne lettek volna meg a források (mondjuk ezek után az sem zárható ki, hogy a tervezéshez sem értenek), ha feltételek adottak, akkor meg a projektvezető „érdeme” a sikertelen váltás.
    Szerintem az ügyfelek szívatása is csak arra kellett, hogy a vezetők be tudják mutatni, hogy ők nem bénák, mert "megy" a rendszer, hiszen installáltuk és használják is a felhasználók. Igaz még a régire irányított át az új, de parasztvakításnak jó volt.

    Pedig mikor még kezdték, kb. 10 éve a Home-TV rendszert, mindenben jobbak voltak, mint a konkurencia. A műszaki megoldások egyértelműen, az ügyintézés akkor is kb. egy hétig tartott, de akkoriban ez is átlagon felüli volt. Az árakra nem emlékszem, de nem is számított, mert ők voltak a legjobbak.
    Most már csak a régi dicsőségből és az akkor megszerzett ügyfélkörből élnek.