• Irasidus
    #68
    "Hát ez az! Nincsenek!!!!"

    Az érveim ilyen fajta ignorlása a trollkodás csúcsa. Jól csinálod. Csak engem nem érdekel.

    "Itt viszont az az alap, hogy vákuumot hozunk létre egy csőben, gondolva, hogy az jó a légellenállásnak (csak kérdezem, az air-bearingnél miért nem számít ez?) ... egy sűrű, forró levegőt akarsz létrehozni, ami ráadásul még meg is van bolondítva a szuperszonikus áramlás szépségeivel, az akkor légritka cső ide,"

    Meddig olvastad a tanulmányt? Csak mindenhol leírja, hogy nem vákuumot hoznak létre, hanem légritka levegőt, vagyis a Földi légnyomás 1/6, ami nem is az egész csőben érvényesül, csak az utazó szakaszokon, a városokhoz/célállomásokhoz közeledve a nyomás nő, így a sebességet csökkenteni kell. A következőképpen működik, a kabin elején lévő kompresszor beszívja a légritka levegőt, sűríti (tárolja) és LEHŰTIK, két fázisban. Ezt a hideg levegőt fúják ki ami ad egy felhajtóerőt illetve egy kevés impulzust (a többi a maglev rendszer adja).

    SR-71

    Tehát az a közös bennük, hogy gyorsan mennek? Értem. Szerintem sincs más közös vonásuk, ami azért vicces ha ezzel azt akarod mondani, hogy nem működhet HP, mivel a SR-71 működik. Ja, hogy nem gazdaságos szerinted? Megint itt tartunk. Leírtam miért nem összehasonlítható a kettő, amit ignoráltál troll módra.
    Utoljára szerkesztette: Irasidus, 2015.06.12. 12:43:26