• elektor
    #8
    Március közepén lejárt a 2 éves analóg telefon hűségszerződésem. Kivártam míg élő hang jelentkezett aki közölte hogy digitális vonalat tud biztosítani azonos fizetési feltételekkel. Megegyeztünk néhány nap múlva megkaptam írásban a szerződést. Az analóg vonalam megszűnt de a digitális csak nem lépett a helyére. Sokszor hívtam az 1412 őt s mindig türelmesen kivártam az állandóan változó "ügyintézőt" aki ígértek csodás tudással felvértezett kollégákat akik izzadva vizsgálják a vonalat és javítják a hibát. Házhoz jött az egyik szerelő majd rövid telefonálgatás után elment mert szerinte nem vonalhiba. Hívni tudtam csak én hívhatatlan voltam. Kb.2 hétig ez ment és az a szomorú hogy IPTV,Internett és telefon is tőlük van rendelve meg az elődjüktől évek óta. Azután jött még egy szerelő nézegetett,telefonálgatott és megkérdőjelezte a bentiek hozzáértését akik azt tanácsolták hogy cseréljen kábelt. (?) Azon a kábelen beszélgetett ő is s mi is 2 hétig az benti munkatársakkal. Az ember akkor utolsó lehetőségként modemet cserélt s rövid betöltődés után aktiválódott a modem és lőn vonal a telefonkészülékben. Mi örvendeztünk és hívogattuk az ismerősöket hogy már elérhetők vagyunk bő 2 hét után. Nálunk is csak t-com érhető el Budapest peremkerületében. Mindenki vonja le azt a következtetés amire jutott miután végigolvasta.
    Utoljára szerkesztette: elektor, 2015.04.13. 08:29:50