• NEXUS6
    #1
    Az utasgépek a repülés során 90%-ban egy adott üzemmódra (magasság/sebesség/fordulatszám) optimalizált paraméterekkel működtetik a hajtóműveiket ezen nem tud a hibrid segíteni.
    Ott van jelentősége, mint a kocsiknál, pl városban, ahol folyamatosan kell változtatgatni a motor üzemmódját. Alap esetben ezt gyak úgy érik el, hogy rengeteg üzemanyagot beletömködnek a motorba, majd reménykedünk, hogy ettől szép lassan növekszik a fordulatszám. A hibrid/villanyos kompresszoros rendszerekben a tárolt elektromos energiával gyak gyorsítjuk a kocsit, pörgetjük a motort, vagy csak annak egy fontos komponensét így nem benzint pazarolva kell átállítanunk a motort egy más fordulatszám tartományra. Lámpánál akár le is állítható. Ezzel tényleg rengeteget lehet spórolni. Mármint városban.

    De menjünk ki az autópályára, és az akksik a plussz hajtáslánc jelentette töme, a nagyobb fizikai méret jelentette ellenállás egyből megmutatkozik.

    Szal repülőre hibrid meghajtás!? Akkor amikor nem azért adnak fémkés helyett műanyagot, mert jön az alkaloida, hanem mert az sokkal könnyebb, akkor mit akarunk már egy bazi akksit, villanymocit bezsúfolni még a göbzibe?