• kvp
    #7
    A 64 bit nem a sebesseget noveli, hanem a cimter meretet. Igy mar lehetoseg lesz 4 GB-nal tobb ram-ot tenni az ARM-os keszulekekbe.

    A teljesitmeny novekedest pedig az hozza, hogy nem kell annyit toltogetni. Ugyanis android eseten tobbnyire nincs swap terulet, hanem az eppen szuksegtelen, de amugy hattertaron meglevo adatokat kidobja a rendszer amikot keves a memoria. Akar egesz programokat is leallit. Amikor viszont ujra kellenek ezek az adat vagy kodreszek, akkor ujra betolti oket, viszont ez ido, mivel tobbnyire tomoritve vannak a hattertaron, tehat be kell tolteni oket, kitomoriteni, ha kod, akkor jit es utanna mar mehet is. Ha az eppen eloterben levo program egyik reszlete volt igy elrakva, akkor a felhasznalo egy zokkenest lat, ha hatterprogram, akkor kevesbe zavaro, de ott is van egy kis erezheto teljesitmenycsokkenes. Egesz hattertarra kuldott programok eseten meg az egesz programot be kell tolteni es kicsomagolni az elmentett rendszerallapotot. Ha viszont van eleg ram, akkor ezek a lepesek kimaradhatnak. (ps: egyebkent iphone-on is pont igy mukodik, ott a jit-es lepes marad csak ki, mert a kod mindig nativ, android-on ez valtozo)

    Masik fontos szempont, hogy 64 bites rendszeren sokkal egyszerubb es gyorsabb x86-ot emulalni, tehat gyorsabb pc emulatorok johetnek, azaz konnyebb lesz egy desktop windows-os programot android alatt futtatni (emulatorban). Ez foleg a desktop arm-ok es a desktop android-ok terjedeset segitheti elo.