• matth78
    #3
    Kicsit túldimenzionálod a dolgot. A Pebble azért volt (eddig) sikeres, mert nem volt igazán alternatívája. A figura (Eric)meg ott téved nagyot, hogy azt hiszi, hogy a felhasználó a cikkben leírtak miatt vesz ilyen eszközt. Csak gratulálni tudok... Ezeknek a kütyüknek a vásárlása és kiválasztása már egyáltalán nem a tudásáról szól, hanem hogy TRENDI! A felhasználók pl.: az okostelefonjuk 90%-át életében nem használta, de a legújabb divat tehát vegyük meg! Ha megkérdeznéd a tulajt, hogy "ugyan milyen adatai vannak a telefonodnak?" gőze nem lenne róla. Az okosórák is pont ebbe a kategóriába fognak esni. Kimondottan fiatalok fogják venni, hiszen ha belegondolunk ezen az áron már "normál" órát olyat veszek, ami éppcsak nem énekel operát.
    A másik probléma meg az, hogy a "trendiséghez" hozzákapcsolódik az, hogy az adott eszközt minél többször megmutathassuk. (elég csak a headset-ek visszaszorulására gondolni, manapság alig látni és csak olyanokon, akinek tényleg fontos) És a dolog pont itt hozza a furcsa felállást, hogy most az új vekkert vagy a menő mobilt mutogassuk? Biztos vagyok benne, hogy jön a 2in1 divat, "azonos kézen (kézben) mindkét eszköz."