• Adam815
    #6
    Szerettem is, meg nem is. Pár perce játszottam végig. A sztori tetszett, de a hangulat változó volt, nem sok veszélyt rejtett magában, elsőre halál nélkül végigjátszottam. A rejtvények könnyűek voltak.

    A grafika nem sokat változott, de ez nem zavart, nem vagyok az a grafika mániás, hangulatos volt, ezek a gőzgépek és minden féle egyéb szerkezetek, a gyárak lenyűgöztek, ilyen téren nagyon betaláltak, szuper hangulatos és változatos volt a játék a helyszíneket tekintve. Ebből a szempontból jobban tetszett, mint Brennenburg kastélya a Dark Descentben. Érdekesebbnek találtam, de ez személyes preferancia, lehet másnak inkább a kastély tetszik.

    A hanghatások kitűnőek. Hatott is rám érzelmileg a játék de nem úgy ahogy vártam. Valami keserédes érzés fogott el mindkét nap, ahogy játszottam. Nem, nem az inventory hiány volt a baj és talán nem is a végtelen lámpa... valami más. Nehéz megfogalmazni. Kicsit csalódott vagyok. Többet vártam. Rövid is volt.
    Nem volt az a sarokba szorítottság érzet, nem volt az a kellő félelem. Olyan könnyedén kerülgettem az ellenséget, hogy a játék végére már egyáltalán nem féltem. Szinte kinevettem őket. Túl könnyű volt! Csak olvasgattam a jegyzeteket, néha-néha ledöbbentem és haladtam megállíthatatlanul.

    Nem volt az a folyamatos nyomás, amit a Dark Descentnél éreztem. Az első egy órában nem történt túl sok. A sztori ütős volt, bár kissé kiszámítható.

    Sajnálom... nagyon sajnálom. Annyira bíztam a Frictional Games és a The Chinese Room közös munkájában, de nem... valahogy nem lett olyan, amilyennek vártam. Drukkoltam nekik nagyon, de elbuktak... ez a kritikákon is látszik. Talán majd legközelebb...

    Mindezek ellenére aki teheti, tegyen vele egy próbát.

    Amúgy a cikkben vannak hibák!

    Az ajtók eddig is így működtek a Penumbra óta! Mellesleg kevésbé interaktív a játék pont az inventory hiány és a kevesebb mozgatható tárgy miatt.
    A thechineseroom megnevezése a csapatnak nem teljesen helytálló, mert mára már The Chinese Room néven dolgoznak.