• halgatyó
    #12
    Bocs a gépelési hibák tömkelegéért.
    Talán leírnék egy másik problémát is a fizetőparkolással: az emberi oldal. Ember és ember közötti különbségek témaköre.

    Hivatkoznak arra a fizetőparkolás hívei, hogy így kevesebbautó jön be a belvárosba... ja. csakhogy autó és autó nem egyforma és tulajdonos és tulajdonos között jelentős különbség van!

    A fizetőparkolás azokat tartja távol a várostól, akik nem tudják (és nem is akarják!) kifizetni a napi keresetükkel összemérhető irreális mértékű parkolási díjakat.
    A 2 tonnás SUV-okkal közlekedő főbankárok, lányfuttatók, sztár-jogászok, igazgatók és munkahelyi főnökök és irodavezetők, esetleg a hosszúcombú miniszoknyás Mancika is, INGYENESEN parkol valamelyik csak neki fenntartott pincegarázsban.
    A fizetőparkolás csak a közembert tartja távol a várostól. Ellehetetleníti a hútőgépszerelő, vízvezetékszerelő, villanyszerelő, furgonnal árut szállító futárok és sok-sok hasonló szintű ember életét, munkáját.

    Azoknak a kiswszámú felső tízezerhez tartosóknak az érdeke az, hogy csak őnekik legyen autójuk és csak ők közlekedhessenek a majdnem üres utakon, mint Kim Dzsungel elvtárs... öööörvendek

    Általában is érvényes: HA A (HAJÁNÁL FOGVA ELŐRÁNGATOTT ÜRÜGYKÉNT) KÖRNYEZETVÉDELMET PÉNZÜGYI ESZKÖZÖKKEL AKARJÁK KIERŐSZAKOLNI EGY TÁRSADALOMBAN, EGY OLYAN TÁRSADALOMBAN, AHOL NAGYON NAGY ÉS INDOKOLATLAN KÜLÖNBSÉGEK VANNAK EMBER ÉS EMBER KÖZÖTT,
    NOS EGY ILYEN TÁRSADALOMBAN EZZEL AZ AMÚGY IS TÚLZOTT KÜLÖNBSÉGEKET
    DRASZTIKUSAN TOVÁBB NÖVELIK
    EMBER ÉS EMBER ÉLETMINŐSÉGE KÖZÖTT!