• aDannyBoy
    #52
    A világért sem szeretném elrontani a piacelemzéseteket, de ahogy a cikkben is írtam ez a beszélgetés nem arról szól, hogy jó vagy rossz a net, vagy gyors-e, hanem arról melyik szolgáltató milyen szemét módon képes bánni az ügyfelekkel. Imho a net az jó, az ügyfél viszont csak csengessen minél többet, örüljön kapott amit kért, a többi le van szarva. szerintem erről is tudna mesélni mindenki kicsit. Mi a véleményetek arról, hogy az ügyfelet emberként kellene kezelni, és nem egy sárgacsekkbefizető automataként? Kinek milyen tapasztalata van az ÜFSZszel. Nyilván a megkérdezett szolgáltatók azt mondtak amit akartak, a kérdések provokatívak voltak, de várom a webkettő jegyében a kiegészítő hozzászólásokat, mint ahogy a vistás cikkben is a nagy szakértők precízen hozzáadták saját tudásukat a cikk szövegéhez :)