Ötvös Tibor
A Duke Nukem Forever Japán legrosszabb játéka
Sokan már el is felejtették - vagy legalább megpróbálják elfelejteni - a Duke Nukem Forevert.
Japánban azonban csak tavaly jelent meg a program, ám úgy tűnik, hogy a 13 éves fejlesztésre ráhúzott plusz egy év sem segített. A ma napvilágot látott hírek szerint ugyanis a Duke Nukem Forever lett 2012 legrosszabb alkotása Japánban.
Az indoklás szerint a térképek dizájnja, a feladványok, a hosszú töltési idő, a kifagyások, a hatalmas telepítési igény, a rossz autosave rendszer és a még rosszabb Mesterséges Intelligencia mellett a rengeteg DLC és patch is tehetett arról, hogy újabb rossz elismerést szedhetett össze a játék.
És akkor még nem is említettük, hogy a multis szervereket pár héttel a megjelenés után le is lőtték, így csak szólóban lehetett "szórakozni" vele.
Japánban azonban csak tavaly jelent meg a program, ám úgy tűnik, hogy a 13 éves fejlesztésre ráhúzott plusz egy év sem segített. A ma napvilágot látott hírek szerint ugyanis a Duke Nukem Forever lett 2012 legrosszabb alkotása Japánban.
Az indoklás szerint a térképek dizájnja, a feladványok, a hosszú töltési idő, a kifagyások, a hatalmas telepítési igény, a rossz autosave rendszer és a még rosszabb Mesterséges Intelligencia mellett a rengeteg DLC és patch is tehetett arról, hogy újabb rossz elismerést szedhetett össze a játék.
És akkor még nem is említettük, hogy a multis szervereket pár héttel a megjelenés után le is lőtték, így csak szólóban lehetett "szórakozni" vele.